فائزون|مطالبه‌گری و جهاد تببین؛ ارکان تحقق بیانیه گام دوم انقلاب

دبیر قرارگاه جهادی گام دوم انقلاب سیستان و بلوچستان عنوان کرد؛

مطالبه‌گری و جهاد تببین؛ ارکان تحقق بیانیه گام دوم انقلاب

«حیدری‌نیا» افزایش روحیه مطالبه‌گری و جهاد تببین در بین جوانان متفکر و انقلابی را از اراکان تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی دانست.

کدخبر : 37263 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۳/۲۱|۰۸:۳۴

به گزارش فائزون به نقل از خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، «علی حیدری‌نیا» دبیر قرارگاه جهادی گام دوم انقلاب اسلامی استان سیستان و بلوچستان در دیدار با مدیرکل و معاونین آموزش و پرورش استان، اظهار داشت: افزایش روحیه مطالبه‌گری در بین جوانان متفکر و انقلابی، یکی از اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.

وی «جهاد تبیین» را یکی از ارکان مهم تحقق بیانیه گام دوم انقلاب دانست و تصریح کرد: تبیین باید در همه زمینه‌ها نمود پیدا کند تا نتیجه و برکات آن در جامعه به وضوح آشکار شود.

«حسنعلی میرعبدی» مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار، با بیان اینکه معلم و مدیر مدرسه، از ارکان اصلی آموزش و پرورش هستند، تصریح کرد: تبیین گفتمان رهبر معظم انقلاب اسلامی یک ضرورت است و باید از ظرفیت مدارس در راستای این مهم بهره حداکثری برد.

در ادامه این نشست، اعضای دبیرخانه قرارگاه جهادی گام دوم انقلاب اسلامی استان سیستان و بلوچستان به ایراد سخن پرداختند و عملیاتی شدن انقلابی‌گری در بین مدیران و ارکان آموزش و پرورش، توجه به سند تحول بنیادین و افزایش روحیه تبیین در مدارس را به عنوان چالش‌های پیش رو در جهت تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب برشمردند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر






captcha
ارسال