فائزون|مقدمه عملیاتی شدن جهاد تبیین، جهاد خدمت مسئولان در میدان است

معاون استاندار سیستان و بلوچستان:

مقدمه عملیاتی شدن جهاد تبیین، جهاد خدمت مسئولان در میدان است

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه مسئولان باید با مردم صادق باشند، گفت: مقدمه عملیاتی شدن جهاد تبیین جهاد خدمت مسئولان در کف میدان است.

کدخبر : 37784 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱/۱۶|۱۰:۳۲

به گزارش فائزون، رضا شریفی در نشست شورای اطلاع رسانی سیستان و بلوچستان بیان کرد: مسئولان باید با مردم صادق باشند و علاوه بر خدمات، کمبودها و کاستی‌ها را نیز با آن‌ها در میان بگذارند تا مردم اقناع شود.
 
وی با تاکید بر اینکه مسئولین روابط عمومی ها به عنوان اعضای دائم باید در جلسات شورای اطلاع رسانی حضور داشته باشند، افزود: به نظر می‌رسد در حوزه اقناع اجتماعی نتوانستیم از همه ظرفیت های خود به نحو مطلوب استفاده کنیم.
 
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خاطرنشان‌کرد: در استان پیشرفت‌های خوبی داشته ایم که باید به صورت کامل و به موقع اطلاع رسانی شود .
 
وی تاکید کرد: رسانه ها و مجموعه روابط عمومی ها افسران جهاد تبیین هستند از همین رو باید به این فریضه مهم در این جنگ شناختی اهمیت ویژه ای بدهیم.
 
شریفی با تاکید بر جنگ رسانه ای دشمن خاطرنشان کرد: نباید بگذاریم تا فرزند ما از یک فضای هیجانی در فضای مجازی متاثر شود.
 
 وی با تاکید بر اینکه امیدواریم با عزم و دغدغه گره های فکری و ذهنی مردمان خود را با ادبیاتی مناسب برطرف کنیم، گفت : مسئولان باید با مردم صادق باشند و علاوه بر خدمات کمبودها و کاستی ها را نیز با آنان در میان بگذارند تا مردم اقناع شود.
 
وی تاکید کرد: جهاد تبیین زمانی موثر است که اثر اقناعی آن در جامعه هویدا شود و مقدمه این فریضه جهاد خدمت مسئولان در کف میدان است.
 
شریفی تصریح کرد: مردم انتظار دارند در بزنگاه‌ها و تنگناها مسئولان را در میدان ببینند و در کنار خودشان حس کنند نه اینکه صرفاً پشت تریبون ها نظاره گر آنان باشند.
 
وی افزود: خوشبختانه ظرفیت‌های خوبی در استان سیستان و بلوچستان داریم و گشایش‌های خوبی در حوزه‌های مختلف از جمله معادن، کشاورزی، مرز، دامپروری، صنایع تبدیلی و علم و فناوری ایجاد شده است .
 
معاون استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت نهادینه سازی فرهنگ کار در استان اذعان کرد: فرهنگ کار در استان سیستان و بلوچستان باید باز تعریف شود.
 
انتهای خبر/ 
 
 

 

ارسال نظر






captcha
ارسال