فائزون|۱۳۵۵ یادواره شهدا در مدارس سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان:

۱۳۵۵ یادواره شهدا در مدارس سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان از برگزاری هزار و ۳۵۵ یادواره شهدا در مدارس استان خبر داد.

کدخبر : 38257 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۶/۷|۰۷:۴۵

 

به گزارش فائزون، محمد ناظری، در نشست با اصحاب رسانه با گرامی داشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر بیان کرد: در هفته دولت ۱۲ عنوان برنامه کلی در ستاد هفته دولت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در نظر گرفته شده که شامل ۸۳ برنامه در سطح شهرستان‌های استان است.
 
ناظری از برگزاری یادواره ۲۰ شهید دولت در استانداری سیستان و بلوچستان در ۸ شهریورماه در زاهدان خبر داد و افزود: هفت نفر از این شهدا در جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس و ۱۲ شهید ترور و یک شهید هم در انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی به شهادت رسید.
 
حسینیه‌های بنیاد شهید سیستان و بلوچستان آماده خدمت به زائران پاکستانی 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با اشاره به تقارن هفته دولت با ایام اربعین حسینی اظهار کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز برای ارائه خدمات فرهنگی و پذیرایی از زائران پاکستانی در سطح استان حسینیه‌های شهدا در شهرستان‌های ریمدان، چابهار، ایرانشهر و زاهدان در چند نقطه را برای استقرار و پذیرایی زوار پاکستانی فعال کرده است.
 
ناظری همچنین عنوان کرد: موکب‌هایی از بنیاد شهید در پلیس‌راه‌های استان جهت هدایت اتوبوس‌های زائران پاکستانی به موکب‌های بین‌راهی از مسیر استان تا مرز شلمچه را برعهده دارند.
 
 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران  استان همچنین از برگزاری هزار و ۳۵۵ یادواره شهدا در سطح استان خبر داد و افزود: این یادواره‌ها با مشارکت آموزش‌وپرورش سیستان و بلوچستان در هزار و ۳۵۵ مدرسه در سال تحصیلی جدید برگزار خواهد شد.

وی اذعان کرد: در ادامه برنامه‌های هفته دولت تعویض تابلوی عکس‌های شهدا در سطح شهرستان زاهدان، حضور سازمان‌یافته جامعه هدف در نمازجمعه، برگزاری میز خدمت در سراسر استان، نشست و سخنرانی جهاد تبیین و روشنگری در ابعاد مختلف سیاسی و برگزاری طرح سپاس در قالب دیدار و سرکشی از خانواده‌های شهدای کارمند استان از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی در هفته دولت در سطح استان است.
 
برگزاری ۹۰۰ یادواره شهدا در سیستان و بلوچستان
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان در ادامه این نشست خبری به ارائه گزارشی از خدمات این اداره کل به جامعه هدف در بخش اشتغال فرزندان شهدا، جانبازان، ایثارگران، مسکن، بهداشت و درمان، امور تحصیلی، توجه به نخبگان، امورات فرهنگی در دو سال دولت سیزدهم در سطح استان عنوان کرد.
 
ناظری ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه به مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال به جامعه هدف، پوشش بیمه‌ای در قالب بیمه عمر و حوادث غیرمترقبه برای ۱۵ هزار و ۷۰۰ نفر، پرداخت هدیه ازدواج به ۱۵ نفر از فرزندان جامعه ایثارگری به مبلغ ۶۰۰ میلیون، پرداخت تسهیلات به مبلغ ۱۴۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان جهت خرید و ساخت مسکن برای جامعه هدف در استان، واگذاری ۵۳۵ قطعه زمین به جامعه هدف، ساماندهی ۳۷ مزار شهدا در سطح استان، کمک بلاعوض به ۴۲ نفر از جامعه ایثارگری به مبلغ ۲ میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال و معرفی ۲۲۰ نفر از جامعه هدف برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی را از جمله مهم‌ترین اقدامات بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان در مدت دولت سیزدهم برشمرد.
 
وی گفت: در دولت سیزدهم ۹۰۰ یادواره شهدا در استان برگزار شد که این تعداد نسبت به دولت قبل ۳۰ درصد رشد داشته است.
 
انتهای خبر/ س
  https://asrehamoon.ir/vdcjhtevyuqemtz.fsfu.html

ارسال نظر






captcha
ارسال