فائزون|بیانیه سپاه سلمان به مناسبت روز جهانی قدس

بیانیه سپاه سلمان به مناسبت روز جهانی قدس

سپاه سلمان در بیانیه‌ای با دعوت از ملت ایران برای حضور پرشور و حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس، اعلام کرد: تا زمان آزادسازی قدس شریف و اقامه نماز در قبله‌گاه اول مسلمین از هیچ‌گونه اقدامی فروگذار نخواهیم ماند.

کدخبر : 37820 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱/۲۵|۱۲:۴۴

 به گزارش فائزون، مسلمانان روز قدس روزی بزرگ بشمارند و در تمام کشورهای اسلامی تظاهرات برگزار و در مساجد این ندا را سر دهند، هنگامی که یک میلیارد مسلمان فریاد برآورد، اسرائیل احساس عجز و ناتوانی خواهد کرد و ترس همهٔ وجودش را فرا خواهد گرفت. امام خمینی «رحمت‌الله علیه»

 حماسه روز قدس یادآور فریاد رعدآسای امام راحل «ره» است که همچون صاعقه بر سر سفاکان صهیونیست فرود آمده و پژواک آن در جهان به‌ویژه در کشورهای اسلامی طنین‌افکن شد و مسیر مبارزه بی‌امان مردم فلسطین شتابنده و ترفنده ساخت.

 مردمی که بیش از نیم‌قرن در مصاف با دژخیمان پلید و ددمنشان غاصب همچنان نستوه و استوار از خود مقاومت و پایمردی نشان دادند و با انتخاب آگاهانه شهادت‌طلبی و به قربانگاه فرستادن جگرگوشه‌هایشان از شرف و کرامت انسانی و ارزش‌های مقدس اسلامی‌شان جانانه دفاع نموده و سرزمین میهنی خویش پاسداری و حفاظت می‌کنند.

 قدس محور هویت و اتحاد همان امتی است که مستضعفان زمین را وارثان واقعی می‌داند و برای زورمداری و بی‌عدالتی عمری کوتاه قائل است و ایمان دارد که نصرت و پیروزی از آن سال‌ها و هدایت‌یافتگان خواهد بود.

 در این روز بزرگ قدرت خداوند در گام‌های استوار مردان و زنان مسلمان و دریای خروشان مسلمانان روزدار نمود می‌یابد.

 روز قدس روز نمایش اتحاد و همبستگی جهان اسلام در مقابل نمادهای کفر و استکبار دوران معاصر و روز برائت از استکبار و اعلام نفرت عمومی ملل مسلمان و همه آزادگان جهان از رژیم تروریست و اشغالگر قدس و حامیان شیطان بزرگ آمریکا جنایت‌کار است.

 فلسطین! چه روزگاری صهیونیسم قائل به موجودیتش نبود؛ امروز به مدد استقامت عزت و عظمتش کاری کرده است که رژیم اشغالگر قدس با خفت و خواری دور خود حائل ایجاد کرده است و باید رؤیایی از نیل تا فرات را برای همیشه از یاد ببرد.

 امروز که رژیم صهیونیستی و نوکران و جیره‌خواران زبونشان در منطقه به تعبیر علمدار انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی با فریب‌دادن عده قلیلی از عوامل خودفروخته، قصد ضربه‌زدن به عزم راسخ استوار حامی قدس و فلسطین را دارند، درصورتی‌که خطای از آن سر بزند، فرزندان سپاهی ملت قلب شیطان بزرگ یعنی تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهند نمود.

 ما پاسداران، سربازان و بسیجیان استان سیستان و بلوچستان زمین و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل رحمة‌الله‌علیه حمایت همه‌جانبه از مردم مظلوم فلسطین را اعلام و تا زمان آزادسازی قدس شریف و اقامه نماز در قبله‌گاه اول مسلمین از هیچ‌گونه اقدامی فروگذار نخواهیم ماند.

 انتهای خبر/ خ

ارسال نظر






captcha
ارسال