فائزون| برگزاری راهپیمایی روز قدس در ۵۰ نقطه سیستان و بلوچستان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان خبر داد:

برگزاری راهپیمایی روز قدس در ۵۰ نقطه سیستان و بلوچستان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: راهپیمایی روز قدس امسال، ٢۵ فروردین در ۵۰ نقطه این استان برگزار می‌شود.

کدخبر : 37805 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱/۲۱|۱۰:۴۲

به گزارش فائزون، عباس صفدری بیان کرد: «فلسطین محور وحدت جهان اسلام؛ قدس در آستانه آزادی» به عنوان شعار اصلی این روز انتخاب شده است.

وی افزود: مراسم راهپیمایی امسال در زاهدان ساعت ۱۰ روز جمعه از میدان آزادی آغاز و تا مصلی قدس محل اقامه نماز جمعه ادامه خواهد داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تأکید کرد: راهپیمایی روز قدس همزمان در سراسر استان نیز از محل‌های تعیین شده آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه امسال روز جهانی قدس متفاوتی نسبت به سال‌های گذشته خواهیم داشت، افزود: صهیونیست‌ها تلاش می‌کنند آنجایی که موجب تقویت جبهه مقاومت فلسطینی می‌شود را مورد هدف قرار دهند، اما غافل هستند که جریان حق و جبهه مقاومت با این شهادت‌ها قوی‌تر و با انگیزه‌تر می‌شود.

صفدری گفت: با توجه به اینکه تلاش مستکبران بر جلوگیری از انسجام و وحدت بین مسلمانان است حضور با شکوه مردم در این راهپیمایی نمایش اعتراض و خروش جهان اسلام علیه ستمگران و اتحاد و همبستگی ملت‌های آزاده جهان در برابر بدخواهان اسلام خواهد بود.

انتهای خبر/ ف https://asrehamoon.ir/vdcfccdycw6dtca.igiw.html

ارسال نظر






captcha
ارسال