فائزون| امروز باید قدرتمندتر از همیشه در میدان بایستیم

استاندار سیستان و بلوچستان:

امروز باید قدرتمندتر از همیشه در میدان بایستیم

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: امروز باید قدرتمندتر از همیشه در میدان بایستیم و از دولت حمایت کنیم همان گونه که رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس در مقابل هجوم دشمنان ایستادگی کردند.

کدخبر : 38245 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۶/۴|۱۱:۵۰

به گزارش فائزون، محمد کرمی در مراسم تجدید میثاق با آرمان‌ها و عطرافشانی گلزار شهدای زاهدان به مناسبت آغاز هفته دولت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام دولت؛ رجایی و باهنر و تبریک فرارسیدن هفته دولت بیان کرد: انقلاب اسلامی اراده الهی است و خداوند متعال اراده‌اش بر این قرار گرفته که به دست این ملت، اسلام را در سراسر جهان‌گسترش دهد.

وی افزود: شرایط مختلفی برای انقلاب اسلامی پیش‌آمده اما ملت و دولت در کنار هم بر تمامی این دسیسه‌ها پیروز شدند.

استاندار خاطرنشان کرد: در ادوار مختلف انقلاب، دشمن تمام تلاش خود را برای سرنگونی این انقلاب انجام داد؛ اما با عنایت خداوند تمام این مکر و حیله‌هایشان به خودشان بازگشت.

وی تصریح کرد: دشمن در تمام شرایط ملت ایران را تحریم کرد؛ اما این ملت باقوت و قدرت قله‌های پیشرفت را پیموده و می‌پیماید.

کرمی اذعان کرد: روزگاری قبل از انقلاب اسلامی، مردم برای درمان به کشورهای همسایه می‌رفتند؛ اما امروز شاهدیم که ایران به به‌روزترین فناوری‌ها در زمینه پزشکی دست‌یافته است و این تهدیدها به فرصت تبدیل شد.

وی بیان کرد: امروز شاهدیم که جوانان به میدان آمدند و با خلاقیت زمینه پیشرفت کشور را فراهم کردند.

استاندار تأکید کرد: ملت ایران توانست قله‌های علمی را فتح کند که این نشان از توانمندی ملت دارد.

وی افزود: جنگ شناختی تنها مختص به مردم نیست؛ بلکه مسئولان نیز می‌توانند در این جنگ گرفتار شوند که نشانه گرفتاری آنان یاس و ناامیدی است.

کرمی بیان کرد: دشمن امروز تلاش می‌کند تا در میان امت اسلامی تفرقه ایجاد کند چرا که می‌داند وقتی امت اسلامی با یکدیگر متحد باشند همچون سیلی ویرانگر در برابر دشمنان خواهند بود.

وی تصریح کرد: خوشبختانه جوانان و نوجوانان بیدار و بصیری داریم؛ اما باید مراقب باشیم که این سرمایه‌های اجتماعی تحت‌تأثیر القائات نادرست دشمن قرار نگیرند.

استاندار ادامه داد: دشمن در طول تاریخ دشمنی می‌کند و از همه ابزارهای خود برای مقابله با تفکر انقلاب اسلامی استفاده می‌کند چرا که می‌داند تفکر انقلاب اسلامی همان تفکر اسلام ناب محمدی (ص) است.

وی افزود: امروز باید باقدرت در میدان بایستیم همان‌طور که در دوران دفاع مقدس در مقابل هجوم دشمنان ایستادگی کردیم.

کرمی اذعان کرد: امروز جنگ؛ جنگ اراده‌هاست؛ بنابراین اگر مسئولیتی داریم باید محکم در میدان باشیم و وظایف خود را به نحو مطلوب به پایان برسانیم.

وی ادامه داد: باید توجه ویژه‌ای به امر آموزش‌وپرورش داشت؛ چراکه نسل آینده کشور از بین این فرزندان است.

انتهای خبر/ س

ارسال نظر






captcha
ارسال