فائزون|مهم‌ترین سرمایه و دارایی هر کشور نیروی انسانی است

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

مهم‌ترین سرمایه و دارایی هر کشور نیروی انسانی است

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: مهم‌ترین سرمایه هر کشور نیروی انسانی آن است که عصاره این سرمایه ارزشمند وجود نخبگان و استعداد‌های درخشان به حساب می‌آید.

کدخبر : 37740 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۲۲|۰۷:۴۶

به گزارش فائزون، سردار احمد شفائی در اولین رویداد تولید محتوای فرهنگی هنری دانش‌آموزان در سالن اجتماعات کانون فرهنگی تربیتی آزادگان زاهدان با اشاره به یاد و خاطره همه شهداء و نخبگان بیان کرد: یکی از کارکرد‌های مجموعه آموزش و پرورش و بسیج شناسایی نخبگان و کشف استعداد‌های درخشان است که پیوسته باید متمرکز باشند.

وی افزود: اگر بتوانیم کارکرد خودمان را در شناسایی استعداد‌ها و نخبگان ایفا کنیم، شک نداریم که خواهیم توانست در حل مسائل استان و کشور کمک شایانی کرده باشیم.

شفائی با بیان اینکه مهم‌ترین سرمایه هر کشور نیروی انسانی آن است، تصریح کرد: عصاره این سرمایه ارزشمند وجود نخبگان و استعداد‌هایی است که باید قدر بدانید و متوجه باشید که خداوند متعال یک نعمت بی‌بدیل را در اختیار شما قرار داده و همه باید نهایت استفاده را بکنند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ادامه داد: خواسته همه مسئولین و خدمت‌گزاران از شما این است که استعداد‌ها از وضعیت شخصی به ملی تبدیل شود و خودتان را متعلق به این نظام، انقلاب، مردم و اسلام بدانید.

وی تصریح کرد: اگر این نگاه ایجاد شود همه شما قطعاً با همه توانی که دارید روز به روز بر ظرفیت و توان خود خواهید افزود و در این جایگاه باعث آبرو و عزت می‌شوید.

شفائی گفت: با همت بلندی که متولیان این عرصه دارند زمینه را فراهم می‌کنند تا روز به روز ارتقا پیدا کنند و وظیفه ما بعد از شناسایی باید حمایت و هدایت‌های پیوسته‌ای باشد تا بتوانیم با کمک هم به آرمان ارزشمندی برسیم.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcgqu9quak9n74.rpra.html

ارسال نظر






captcha
ارسال