فائزون|معلمان فرماندهان تعلیم‌وتربیت جامعه هستند

فرمانده سپاه سلمان:

معلمان فرماندهان تعلیم‌وتربیت جامعه هستند

فرمانده سپاه سلمان گفت: فرماندهان، افسران و میدان‌داران عرصه تعلیم‌وتربیت معلمین عزیز هستند.

کدخبر : 38467 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۹/۴|۱۲:۵۴

به گزارش فائزون، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی صبح امروز در نشست بصیرتی با فرهنگیان بخش کورین شهرستان زاهدان، بیان کرد: جایگاه معلم جایگاه بسیار بزرگ و عظیمی است؛ معلمان عزیز وارثان انبیا و اولیای هستند.
 
وی افزود: تعلیم‌وتربیت یکی از پیش‌نیازهای مهم در تمامی جوامع بشری است؛ پیش‌نیاز تعلیم‌وتربیت محبت و رحمت است و پیش‌نیاز رشد، تعلیم است؛ رشد یکی از نیازهای جوامع بشری است.
 
فرمانده سپاه سلمان تأکید کرد: هر ملتی که نسبت به تعلیم‌وتربیت اهتمام داشته باشد در حوزه‌های مختلف از جمله اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و... رشد می‌کند؛ فرماندهان، افسران و میدان‌داران عرصه تعلیم‌وتربیت معلمین عزیز هستند.
 
شفائی تصریح کرد: در حوزه تعلیم‌وتربیت نیاز است تا همه مردم به همراه مسئولین به میدان آمده و در رشد آن کوشا باشند؛ علت اساسی انحراف برخی از جوانان این است که ما در زمینه تعلیم‌وتربیت آن‌گونه که نیاز است اهتمام نداشته‌ایم.
 
وی افزود: ما باید فرزندان خطه کورین را به‌گونه‌ای تربیت کنیم که آینده این بخش، استان و کشور را بسازند؛ جوانی که در کورین و سر جنگل زندگی می‌کند باید به‌گونه‌ای تربیت شود که در جای‌جای کشور این استعداد دیده شود.
 
فرمانده سپاه سلمان گفت: جمعیت ۲۰ هزارنفره دانش‌آموزان کورین اگر تحت‌تأثیر تربیت صحیح قرار بگیرند قطعاً جوانانی از میان آن‌ها رشد خواهند کرد که آینده استان و کشور را بسازند.
 
شفائی تصریح کرد: ما باید دشمن را بشناسیم، برنامه و نقشه او را بفهمیم تا غافلگیر نشویم؛ یکی از اشکالات نظام آموزشی ما عدم توجه به مهارت در مدارس است.
 
وی افزود: سبک زندگی اسلامی بسیار مهم است که در مدارس برای فرزندان ما تعلیم داده شود. امروز یکی از مهم‌ترین نکات که باید در مدارس به آن پرداخته شود مسئله وحدت و انسجام است. دشمن تمرکز ویژه به ایجاد اختلاف بین مردم دارد؛ سردمداران استکبار جهانی سیاست ایجاد اختلاف را به جد در بین مسلمانان پیگیری می‌کنند.
 
شفائی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌های بخش کورین وجود نیروی انسانی جوان و مستعد است که می‌طلبد برای پیشرفت این منطقه به مسئله تعلیم‌وتربیت توجه ویژه بشود.
 
انتهای خبر/

ارسال نظر






captcha
ارسال