فائزون|تفکر بسیج نسخه شفابخش در مقابله با برنامه‌های دشمن است

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

تفکر بسیج نسخه شفابخش در مقابله با برنامه‌های دشمن است

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: دشمن فرهنگ و اعتقادات ما را نشان گرفته و در چنین شرایطی نسخه شفابخش تفکر بسیج است.

کدخبر : 38464 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۹/۴|۰۹:۰۲

به گزارش فائزون، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی در اولین یادواره شهید مولوی عبدالواحد ریگی در روستای سنگان کوکناک شهرستان تفتان بیان کرد: شهید مولوی عبدالواحد ریگی انسان شریفی بود که یک‌عمر در خدمت مردم بود؛ این شهید بزرگوار هر چه در توان داشت برای خدمت به مردم به کار گرفته بود.
 
وی افزود: نیت این شهید عزیز الهی و قربتا الی الله بود؛ پیوسته به یاد خدا بود و برای‌خدا و رضایت او قدم برمی‌داشت، انسانی با این شرافت قطعاً پیش از هر چیزی خدا را شناخته بود و عاشق خدا شده بود؛ خدا نیز او را برگزید و توفیق شهادت را به او عطا کرد.
 
فرمانده سپاه سلمان با اشاره به آیات قرآن کریم، افزود: شهدا مسرور و شاد هستند و در نزد خدا روزی می‌خورند؛ شهدا اندوهگین نیستند و زندگی شادی دارند.
 
شفائی تأکید کرد: هر ملتی که اعتقاد به شهادت داشته باشد ظلم را نپذیرفته و تابع آن نشده است؛ فرازوفرود تاریخ اسلام نشان می‌دهد که هر زمان مسلمانان به فرهنگ شهادت اعتقاد بیشتر داشتند موفقیت‌های بیشتری را کسب نمودند.
 
وی تأکید کرد: تشکیل شجره طیبه بسیج، نتیجه نگاه بلند و تیزهوشی امام راحل بود؛ بسیج از روز اول پیدایش خود توفیقات بسیار زیادی برای ما به ارمغان آورد. دشمنان نیز از همان ابتدای پیدایش این شجره طیبه به دنبال تضعیف و ضربه‌زدن به آن بودند.
 
فرمانده سپاه سلمان تصریح کرد: بسیج ظلم‌ستیز و استکبارستیز است که دفاع از مظلوم را همواره در فکر و ذهن خود دارد؛ بسیج در یک نهاد یا سازمان محبوس نمی‌شود؛ بسیج جهان‌شمول است و در جای‌جای این نظام اسلامی جریان دارد.
 
شفائی وی در ادامه گفت: در هر عرصه‌ای که نگاه مسئولین ما با تفکر بسیج همراه بوده است ما به قله‌های هدف رسیده یا نزدیک آن شده‌ایم. ما باید تفکر بسیج را در حوزه‌های مختلف از جمله علمی، فرهنگی، سیاسی و... نهادینه کنیم.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: دشمن امروز فرهنگ، اعتقادات و وحدت و انسجام ما را نشان گرفته است؛ در چنین شرایطی نسخه شفابخش در مقابله با برنامه‌های دشمن تفکر بسیج است.
 
انتهای خبر/ س

ارسال نظر






captcha
ارسال