مهم‌ترین سرمایه و دارایی هر کشور نیروی انسانی است

کد مطلب: 37740  |  تاريخ: دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱  |  ساعت: ۰۷:۴۶


فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

مهم‌ترین سرمایه و دارایی هر کشور نیروی انسانی است

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: مهم‌ترین سرمایه هر کشور نیروی انسانی آن است که عصاره این سرمایه ارزشمند وجود نخبگان و استعداد‌های درخشان به حساب می‌آید.

به گزارش فائزون، سردار احمد شفائی در اولین رویداد تولید محتوای فرهنگی هنری دانش‌آموزان در سالن اجتماعات کانون فرهنگی تربیتی آزادگان زاهدان با اشاره به یاد و خاطره همه شهداء و نخبگان بیان کرد: یکی از کارکرد‌های مجموعه آموزش و پرورش و بسیج شناسایی نخبگان و کشف استعداد‌های درخشان است که پیوسته باید متمرکز باشند.

وی افزود: اگر بتوانیم کارکرد خودمان را در شناسایی استعداد‌ها و نخبگان ایفا کنیم، شک نداریم که خواهیم توانست در حل مسائل استان و کشور کمک شایانی کرده باشیم.

شفائی با بیان اینکه مهم‌ترین سرمایه هر کشور نیروی انسانی آن است، تصریح کرد: عصاره این سرمایه ارزشمند وجود نخبگان و استعداد‌هایی است که باید قدر بدانید و متوجه باشید که خداوند متعال یک نعمت بی‌بدیل را در اختیار شما قرار داده و همه باید نهایت استفاده را بکنند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ادامه داد: خواسته همه مسئولین و خدمت‌گزاران از شما این است که استعداد‌ها از وضعیت شخصی به ملی تبدیل شود و خودتان را متعلق به این نظام، انقلاب، مردم و اسلام بدانید.

وی تصریح کرد: اگر این نگاه ایجاد شود همه شما قطعاً با همه توانی که دارید روز به روز بر ظرفیت و توان خود خواهید افزود و در این جایگاه باعث آبرو و عزت می‌شوید.

شفائی گفت: با همت بلندی که متولیان این عرصه دارند زمینه را فراهم می‌کنند تا روز به روز ارتقا پیدا کنند و وظیفه ما بعد از شناسایی باید حمایت و هدایت‌های پیوسته‌ای باشد تا بتوانیم با کمک هم به آرمان ارزشمندی برسیم.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcgqu9quak9n74.rpra.html



چاپ خبر