فائزون| ۹ دی روز بصیرت و میثاق با ولایت است / مسئولین باید با جدیت به مشکلات رسیدگی کنند

در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مطرح شد؛

۹ دی روز بصیرت و میثاق با ولایت است / مسئولین باید با جدیت به مشکلات رسیدگی کنند

ائمه جماعت سیستان وبلوچستان گفتند: حماسه ۹ دی یکی از افتخارات ملت ایران است که با آگاهی و بصیرت توطئه های دشمن را در ۸۸ خنثی کردند.

کدخبر : 37583 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۱۰|۰۹:۵۲

به گزارش فائزون به نقل از عصرهامون، ائمه جمعه سیستان و بلوچستان در خطبه های این هفته نماز جمعه با گرامی داشت حماسه تاریخی ۹ دی این حماسه ماندگار را یکی از افتخارات ارزشمند ملت ایران عنوان کردند.

 حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق با ولایت است

آیت الله مصطفی محامی امام جمعه زاهدان در خطبه‌های این هفته نمازجمعه بیان کرد: حماسه نهم دیماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است و برای همین این روز باید به خوبی گرامی داشته شود.
 
وی افزود: ملت ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون همواره بصیرت خودشان را به رخ جهانیان کشیدند و در همین فتنه اخیر با همه تلاش‌ها و تبلیغات دشمن مردم به خوبی حق را از باطل تشخیص دادند و حساب خودشان را از اغتشاشگران جدا کردند و پای دین، اسلام و انقلاب اسلامی ایستادند.
 
امام جمعه زاهدان تصریح کرد: ملت ایران با هوشیاری و آگاهی در دوران فتنه همواره بصیرت خود را نشان دادند و با بصیرت و شناخت درست و دقیق از واقعیت‌ها و توان تجزیه و تحلیل و تصمیمگیری درست عمل کردند.
 
وی با اشاره به ۱۳ دی سالروز شهادت شهید سپهبد سلیمانی گفت: شهید سلیمانی الگوی اخلاص و عمل بود و محور و خط قرمزش امام خمینی(ره) رهبر معظم انقلاب و انقلاب اسلامی بود.
 
نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: شهید سلیمانی به جامعه اسلامی خدمت و برای گسترش جبهه مقاومت تلاش کرد که بصیرت یکی از ویژگی‌های این مرد بزرگ بود.

9 دی در کارنامه افتخارات ملت ایران ثبت شده است
حجت الاسلام والمسلمین احمد لطفیان سرگزی امام جمعه شهر علی اکبر در خطبه های نماز جمعه این هفته با گرامی داشت حماسه 9 دی بیان کرد:  ٩دی فرصت مناسبی است تا تحلیل گران و صاحب‌نظران سیاسی، این حماسه عظیم تاریخی را بازخوانی و برای نسلی که آن را درک نکرده‌اند، بازگو کنند.
 
وی حماسه 9 دی را عینی‌ترین پیوند جمهوریت و اسلامیت نظام دانست که پس از یک فتنه ٨ ماهه در تاریخ افتخارات ملت ایران به ثبت رسید.
 
حجت الاسلام والمسلمین لطفیان سرگزی ضمن قدر دانی از زحمات مدرس خیابانی استاندار سابق و تبریک به استاندار جدید بر پیگیری جدی مسئولین بر رسیدگی برمسائل و مشکلات مردم تاکید کرد.

بصیرت و لطف خداوند مانع از پیشبرد اهداف دشمن خواهدشد

حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا دهقان، امام جمعه شرستان خاش در خطبه های این هفته نماز بیان کرد: فتنه سال ۸۸ با بصیرت و آگاهی ملت خنثی شد و مردم با هوشیاری توانستند نقشه های دشمن را نقش بر آب کنند.

وی با اشاره به سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی افزود: سیزدهم دی سالروز شهادت سردارشهید حاج قاسم سلیمانی شهیدی که به راستی سردار دلهای تک تک ما است وتوانست تحولی در جبهه مقاومت منطقه بوجود آورد.

دهقان تصریح کرد: سردار سلیمانی فرمانده شجاعی بود که در زمانی که داعش 70 درصد عراق و سوریه را اشغال کرده بود به کمک نیروهای جبهه مقاومت رفت و داعش و تکفیریان را شکست داد.

حماسه ۹ دیماه؛ رستاخیز ملت ایران علیه فتنه ۸۸

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی عزیزی امام جمعه زابل در خطبه های این هفته نماز با گرامی داشت حماسه تاریخی 9 دی ماه گفت: حماسه ۹ دیماه رستاخیز ملت خداجوی ایران علیه فتنه ۸۸ است که مردم با بصیرت در کنار ولی زمان خود ماندند.
 
وی ضمن تبریک به استاندار جدید سیستان و بلوچستان افزود: سردار کرمی فردی صاحب خدمتگزار و صاحب ایده است و در پیش برد و توسعه استان از وی حمایت خواهیم کرد.
 
امام جمعه زابل با انتقاد از عدم تحقق حق آبه هیرمند تصریح کرد: بنده آمادگی دارم تا با همراهی علمای شیعه و سنی به کشور افغانستان سفر و با طالبان مذاکره جدی داشته باشیم.

وصیت نامه حاج قاسم سلیمانی منشوربصیرت انقلابی بود
حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی امام جمعه شهرستان نیکشهردر  خطبه های این هفته نماز گفت: مسئولین و شوراهای اسلامی شهرستان نیکشهر نسبت به سند توسعه شهرستان با مردم سخن بگویند و مردم را در جریان رشد، توقف، موفقیت یا ناکامی ها قرار دهند.
 
وی افزود: این حق مردم است که بدانند خدمتگزاران چه افقی را برای این شهرستان در نظر گرفته اند، مسئولین از روند سند توسعه شهرستان نیکشهر به مردم گزارش دهند.
 
حجت الاسلام و المسلمین یعقوبی بیان کرد: وصیت نامه حاج قاسم سلیمانی که می‌توان از آن به عنوان منشور بصیرت انقلابی تعبیر کرد چکیده و عصاره اش ولایت فقیه و اطاعت از ایشان است.
 
وی تصریح کرد: سردار سلیمانی به خوبی دریافته بود که ولایت رکن اساسی بقا و پایداری هر جامعه ای است.
 
 
انتهای پیام/

ارسال نظر






captcha
ارسال