فائزون| نام پرافتخار شهیدان و جانبازان همیشه در تاریخ می‌درخشد

فرماندار شهرستان خاش:

نام پرافتخار شهیدان و جانبازان همیشه در تاریخ می‌درخشد

«گل صالحی» گفت: شهیدان و جانبازان گنجینه‌هایی هستند که نام پرافتخار آنان همیشه در تاریخ می‌درخشد و عزت، امنیت و اقتدار کشور مدیون رشادت‌ها، مجاهدت‌ها، صبر و استقامت خانواده سرافراز شهدا و ایثارگران کشور است.

کدخبر : 37433 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۶/۱۳|۰۸:۳۷

به گزارش فائزون به نقل از دفاع‌پرس از زاهدان، جمعی از مسئولان سیستان‌وبلوچستان به مناسبت هفته تعاون، با خانواده شهیدان «رسول بخش زارعی» و «حسن خواجه داد» دیدار کردند.

«صاحب گل صالحی» فرماندار شهرستان خاش در این دیدار، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران را یک وظیفه دانست و اظهارداشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌فرمایند «زنده نگه داشتن یاد شهدا کم از شهادت نیست» و ما به تأسی از این فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی، وظیفه داریم به دیدار و تکریم خانواده‌های شهدا، جانبازان و رزمندگان جنگ بپردازیم.

فرماندار شهرستان خاش افزود: شهیدان و جانبازان گنجینه‌هایی هستند که نام پرافتخار آنان همیشه در تاریخ می‌درخشد و عزت، امنیت و اقتدار کشور مدیون رشادت‌ها، مجاهدت‌ها، صبر و استقامت خانواده سرافراز شهدا و ایثارگران کشور است.

صالحی عنوان کرد: مسئولان تمامی دستگاه‌های اجرایی وظیفه دارند تا به مشکلات خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران رسیدگی کنند.

«علیرضا تمندانی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خاش نیز در این دیدار، ضمن تجلیل از فداکاری‌ها و تحمل مشقت‌های فراوان از سوی خانواده شهدا، بر لزوم فرهنگ‌سازی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در بین جوانان و نسل امروز تأکید کرد.

وی ادامه داد: عزت و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون پاک و مطهر شهدا و رشادت‌های جانبازان و صبر و بردباری خانواده‌های معظم آن‌هاست.

انتهای پیام/

ارسال نظر






captcha
ارسال