فائزون|دیدار فرمانده انتظامی زابل با خانواده شهید «صوفی‌نژاد»

دیدار فرمانده انتظامی زابل با خانواده شهید «صوفی‌نژاد»

سرهنگ «ثمره حسینی» با خانواده شهید «عباسعلی صوفی‌نژاد» دیدار و گفت‌وگو کرد.

کدخبر : 37369 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۵/۱۲|۰۷:۲۹

 

به گزارش فائزون به نقل از  دفاع‌پرس از زاهدان، سرهنگ «احمد ثمره حسینی» فرمانده انتظامی شهرستان زابل امروز در ديدار با خانواده شهید «عباسعلی صوفی نژاد» اظهار داشت: ديدار با خانواده شهدا‌ يک توفيق الهی است. دیدار با خانواده‌های معزز شهدا، بیان خاطرات و رشادت‌های خالصانه آنها و روحیه ایثار و ازخودگذشتگی اين عزيزان همه ما را ترغیب می‌کند تا با پشتکار بیشتر برای خدمت‌رسانی به مردم و كشور تلاش كنيم.

وی پاسداری از ارزش‌های نظام و حفظ حرمت خون شهيدان را بسيار با اهميت دانست و افزود: اگر جانفشانی شهدا و خانواده‌ آنها نبود، امروز این امنیت را نداشتيم.

سرهنگ ثمره حسینی دیدار با خانواده شهدا و رسیدگی به مشکلات آنها را یک وظیفه همگانی عنوان كرد و با بيان اينكه خانواده شهيدان اسوه صبر و مقاومت هستند خاطرنشان کرد: ديدار با خانواده شهدا در قبال ايثار و فداكاری آنها كوچک ترين كار ممكن و يک توفيق الهی است.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل ‌با اشاره به رواج فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه به ‌ويژه در ميان قشر جوان، متذکر شد: ما تا قيامت مديون خون شهدا هستيم و خود را موظف می‌دانيم به عنوان خادم اين عزيزان تا جايی كه در توان داريم به خانواده معظم شهدا خدمت كنيم.

انتهای پیام/

ارسال نظر






captcha
ارسال