فائزون|دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس سیستان و بلوچستان با مدیرکل بنیاد شهید استان

دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس سیستان و بلوچستان با مدیرکل بنیاد شهید استان

سرتیپ دوم پاسدار «غلام نبی کوهکن» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان با مدیرکل بنیاد شهید این استان دیدار و انتصاب وی را تبریک گفت.

کدخبر : 37048 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱/۲۰|۰۹:۳۰

 


 

به گزارش فائزون به نقل از خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، سرتیپ دوم پاسدار «غلام نبی کوهکن» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سیستان و بلوچستان با «محمد ناظری» مدیرکل بنیاد شهید این استان دیدار و انتصاب وی را تبریک گفت.

در این دیدار دو طرف اعلام آمادگی کامل نمودند که در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با جدیت تمام بکوشند و تمام ظرفیت‌های استان را پای کار بیاورند.

 سرتیپ دوم پاسدار «غلام نبی کوهکن» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با توجه به یکی بودن هدف و حتی ماموریت ها می بایست جلسات مشترک ماهیانه داشته باشیم تا کیفیت بخشی به کارها و ماموریت ها انجام شود.

وی گفت: همچنین دیدار و سرکشی از خانواده شهدا، یادمانها گلزار شهدا، تدوین کتب تاریخ شفاهی دفاع مقدس از محورهای این دیدار بود و در پایان توافقنامه همکاری با۱۶بند فیمابین به امضا رسید.

«محمد ناظری» مدیرکل بنیاد شهید استان سیستان و بلوچستان نیز ضمن تشکر از حضور سردار کوهکن اعلام آمادگی کردند که در خصوص ترویج این فرهنگ ارزشمند به صورت جهادی و انقلابی تلاش نمایند.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر






captcha
ارسال