فائزون| خانواده شهدا و جانبازان پشتوانه‌های بزرگ انقلاب اسلامی هستند

رئیس پلیس پیشگیری فراجا:

خانواده شهدا و جانبازان پشتوانه‌های بزرگ انقلاب اسلامی هستند

سردار معصوم‌بیگی گفت: خانواده شهدا و جانبازان پشتوانه‌های بزرگ انقلاب اسلامی هستند و همه ما مدیون خون شهدای والامقام و جانبازان ایثارگر هستیم.

کدخبر : 37382 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۵/۱۹|۰۷:۳۲

به گزارش فائزون به نقل از گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «مهدی معصوم بیگی» رئیس پلیس پیشگیری فراجا به نمایندگی از سوی فرمانده کل انتظامی با خانواده شهیدان «حسن حبیبی»، «سعید اله حنیفه زاده» و جانباز «غلامعلی ضیایی فر» دیدار و سلام فرمانده فراجا را به مدافعان و مجاهدان عرصه نظم و امنیت و خانواده صبور و مقاوم آن‌ها ابلاغ کرد. 

این مقام ارشد انتظامی در این دیدار گفت: خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران پشتوانه بزرگ جامعه و انقلاب اسلامی هستند، آنان با وجود از دست دادن ارزشمندترین دارایی‌های خود، ایستاده اند تا نام، یاد و فرهنگ شهیدان را زنده نگه دارند.

وی شهادت در راه دین و آیین را توفیق الهی و جانباز شدن در راه نظم و امنیت و تامین آرامش مردم را سعادتی ابدی عنوان کرد و گفت: سند افتخار و اقتدار ایران اسلامی شهدا و جانبازان هستند و همه ما بدهکار و مدیون خون شهدای والامقام و جانبازان ایثارگر هستیم.

رئیس پلیس پیشگیری فراجا در جریان این دیدار‌ها با تسلیت ایام سوگواری حضرت ابا عبداله الحسین (ع)، ادامه داد: هدف از دیدار با خانواده شهدا و جانبازان تجدید بیعت و تکریم ایثارگری آن‌ها است که آزادگی و ازخودگذشتگی اباعبدالله الحسین (ع) و جوانمردی حضرت ابوالفضل العباس (ع) را الگوی خود قرار داده اند.

سردار معصوم بیگی در پایان خاطرنشان کرد: ایران اسلامی به برکت ایثار شهدا و جانبازان با قدرت در حال ادامه راه پر افتخار خود است و ان‌شاءالله این انقلاب ما که با خون شهدا و جانبازان آبیاری شده به قیام حضرت مهدی (عج) متصل خواهد شد.

شهید «حسن حبیبی» جمعی لشکر ۲۸ روح الله در سال ۱۳۶۱ در منطقه خوزستان و شهید «سعید اله حنیفه زاده» در عملیات بیت المقدس در سال ۱۳۶۲ بر اثر اصابت ترکش به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و جانباز سرافراز اسلام «غلامعلی ضیائی فر» جمعی قرارگاه مرصاد، در سال ۱۳۷۹ حین درگیری با اشرار، قطع نخاع و به افتخار جانبازی نائل آمد.

انتهای پیام/ 241

ارسال نظر






captcha
ارسال