فائزون| اجرای طرح سپاس از خانواده‌های شهدا و ایثارگران در سطح استان

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان خبر داد؛

اجرای طرح سپاس از خانواده‌های شهدا و ایثارگران در سطح استان

«ناظری» گفت: طرح سپاس از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در سطح استان سیستان و بلوچستان از عید قربان تا غدیر اجرا می‌‎شود.

کدخبر : 37334 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۴/۲۱|۱۹:۲۵

 
 

به گزارش  فائزون به نقل از دفاع‌پرس از زاهدان، «محمد ناظری» مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در زاهدان اظهار داشت: استان سیستان و بلوچستان ۳۵۵ گلزار شهدا دارد که ۳۴۱ گلزار شهید ساماندهی شده است.

وی افزود: استان سیستان و بلوچستان دو هزار و ۱۱۰ شهید تقدیم نظام اسلامی کرده است و وجود چهار هزار ۶۱۰ جانباز و ۵۱۳ آزاده نیز ار افتخارت استان است.

این مسئول تصریح کرد: در طی سه ماهه گذشته ۲۸ یادواره شهید در استان با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا اجرا شده است.

وی بیان کرد: ۳۰۱ قطعه زمین به منظور ساخت مسکن به خانواده‌های شهدا و ایثارگران تخصیص داده شده است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان گفت: کارمندان این بنیاد به عنوان جهادگر در خط مقدم خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران با روحیه جهادی و انقلابی بسیجی در میدان حضور فعال دارند و حضور ۲۱۷ نخبه در جامعه هدف جامعه ایثارگری یکی از افتخارات این بنیاد است. ۲۸ مدرسه شاهد و ایثارگر در راستای ارتفاع سطح علمی و توانمند سازی دانش آموزان در سیستان و بلوچستان فعالیت دارد.

این مسئول ادامه داد: خانواده معظم شهدا و ایثارگران اسوه های صبر و مقاومت هستند که تجلیل و تکریم از آنها از وظایف و رسالت های مهم بیناد شهید است.

ناظری خاطر نشان کرد: طرح سپاس از خانواده معظم شهدا و ایثارگران در سطح استان از عید قربان تا عید غدیر اجرا می‌شود که در این طرح از ۱۲۵ خانوده تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر






captcha
ارسال