فائزون| آمریکایی‌ها بهای سنگینی پرداخت خواهند کرد

مدیر کل حفظ آثارو نشر ارزش های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان؛

آمریکایی‌ها بهای سنگینی پرداخت خواهند کرد

مدیر کل حفظ آثار سیستان و بلوچستان با صدور پیامی شهادت سردار سرلشگر «قاسم سلیمانی» فرمانده دلاور و غیور نیروی قدس سپاه پاسداران را تبریک و تسلیت گفت.

کدخبر : 23241 | تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۰/۱۴|۰۹:۱۷

به گزارش فائزون، سرتیپ دوم پاسدار «غلام‌نبی کوهکن» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان در پیامی شهادت سردار حاج «قاسم سلیمانی» تبریک و تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

‍ انا لله وانا الیه راجعون

مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ ۖ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا

پاداش مجاهدت در راه خدا چیزی به جزء شهادت در راه خداوند نیست، که سپهبد شهید حاج قاسم عزیز به آرزوی خود رسید و با اربابش سید الشهداء محشور گشت.

خبر شهادت حاج قاسم سلیمانی و مهندس ابوالمهدی توسط بالگردهای آمریکایی در عراق، یعنی اینکه راهبردها و راهکارهای آمریکا در منطقه جواب نداده و آنها مجبور شده‌اند دست به این جنایت هولناک بزنند.

جبهه مقاومت از این بعد، با اقتدار و انگیزه بیشتری علیه آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها وارد عمل می‌شود. یقین بدانید آمریکایی‌ها دیگر به آخر خط رسیده‌اند و بهای سنگینی پرداخت خواهند کرد. آمریکایی‌ها من بعد نه در خلیج فارس که در هیچ کجای عالم دیگر امنیت نخواهند داشت.

شهادت حاج «قاسم سلیمانی» فرمانده دلیر سپاه قدس به دست شقی ترین افراد یعنی آمریکایی‌های ملعون را به محضر امام زمان (عج ) و رهبر معظم انقلاب و ملت شهید پرور و همرزمان دلاورش در استان سیستان و بلوچستان تسلیت عرض می گویم. روحش شاد وراهش پررهروباد

انتهای پیام/

 

اخبار مرتبط

ارسال نظر






captcha
ارسال