فائزون|نامه رزمندگان بسیجی استان سیستان و بلوچستان در لشکر ۴۱ ثارالله به فرمانده شهید حاج قاسم سلیمانی منتشر شد

نامه رزمندگان بسیجی استان سیستان و بلوچستان در لشکر ۴۱ ثارالله به فرمانده شهید حاج قاسم سلیمانی منتشر شد

فائزون نامه رزمندگان بسیجی استان سیستان و بلوچستان در لشکر همیشه پیروز ۴۱ ثارالله به فرمانده شهید حاج قاسم سلیمانی و پاسخ ایشان به رزمندگان را منتشر کرد.

کدخبر : 34412 | تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۴|۰۸:۵۸

به گزارش فائزون؛‌ نامه رزمندگان بسیجی استان سیستان و بلوچستان در لشکر همیشه  پیروز ۴۱ ثارالله به فرمانده شهید حاج قاسم سلیمانی و پاسخ ایشان به رزمندگان به شرح ذیل منتشر شد.

لازم به ذکر است این نامه بعد از شهادت حاج محبعلی فارسی فرمانده گردان 409 لشکر 41 ثارالله دفاع مقدس در سال 96 مرقوم گردیده است.

محضر مبارک سردار بسیجی سر لشکر سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی

سلام علیکم بما صبرتم فنعم عقبی الدار

ای حبیب دلها ... در فرهنگ خاکریز هر چه جستیم نتوانستیم واژه ای بیابیم تا معنی کند تو را ... خواستیم بگوییم مالک اشتر علی(ع). باز دلمان در خاکریز قلاویزان و حاج محب جا ماند. خواستیم بگوییم امیر دلهای مظلومان فاطمی(س) باز دلمان پیش شیر بچه های لشکر 41 ثارالله جا ماند... هر چه گشتیم نبود واژه ای که معنا کند تور را ...دیدیم حاج قاسم خودمان زیباترین واژه ای است که بوی شهدا و رنج اسرا و خون دلخوردن را می دهد ... پس میخوانیم تو را بنام حاج قاسم که حبیب دلهایی و باید زنجیر کنیم بند دلمان را به تو که شهید زنده ای ... ای فرمانده ببخش قصورمان را که یادگار و فاتح قلاویزان حاج محب آن عزیز سفر کرده را درک نکردیم و در غربت تب شیمیایی سوخت و آب شد ... باز هم ببخش ما را آندم که در اوج جنگ با عفریته داعش رسالت حسینی از ولی امرمان گرفتی و برای بدرقه حاج محب آمدی و با بوسه ای بدرقه اش کردی ... و حضور گرانقدر شما، باعث تسلای خاطر دلهای غم گرفته مان گردید.

ای فرمانده ترکش خورده از رنج روزگاران ....در مصاف با فتنه و داعش و منافقین جدید، چتر دستان دعایت را بر سرمان باز کن تا باز احساس عشق کنیم و خود را در قلاویزان، دشت مجنون، و کانال ماهی و ... پیدا کنیم با  وجود نفس گره خورده به کپسول و تن رنجور یارای یاریت هستیم تا در مصاف با زر و زور و تزویر در رکابت باشیم و این تن ترکش خورده می تواند خشاب سربازانت را پر کند تا خشم هزار ساله را بر قلب تزویر و فتنه خالی نماند.

ای هم نفس شهدا؛ دعایمان کن تا از پیمان بازنگردیم و گندم و جو فروش نگشته و لیاقت سربازی مرداد خویش حضرت امام سید علی خامنه ای (زیده عزه) را از کف ندهیم.

سپاس واژه ای پر احساس ماست، که کمترین عاشقنه تقدیم تو باد.

و پاسخ حاج قاسم سلیمانی به نامه زرمندگان لشکر ۴۱ ثارالله به شرح ذیل منتشر شد:

رزمندگان استان سیستان و بلوچستان در لشکر همیشه پیروز 41 ثارا...

دوستان و برداران عزیزم؛ یادگاران دوران عزت و افتخار جهاد

سلام علیکم

آنچه  ما را می تواند در مسیر دوستان شهیدمان و در بستر جهاد و شهادت حفظ کند عبارتست از:

اولا: توجه به خود، خود را شناختن و توجه خاص به تربیت خود و نادیده گرفتن در مقامات مادی و معنوی

ثانیا: اصرار بر اذکار و افکار و اعمال شهدا و آنرا چراغ راه خود قرار دادن برای گم نشدن

ثالثا: حفظ روحیه جهادی، انقلابی، دینی، معنوی، ادب در رابطه با مردم و اخلاص در عمل

رابعا: اطاعت از ولی که آنها جان در راهش دادند و باقی ماندن در این خط و راه؛ ترویج عملشان با عملمان و حفاظت از سنجشان با اقداماتان

اینها موجب می شود همیشه باشد و در هریک از شما روزانه طلوع کند.

برادرتان قاسم

23/04/96

ارسال نظر






captcha
ارسال