فائزون|ولایتمداری مشخصه بارز سردار سلیمانی/ انقلابی گری جایگاه والایی به سردار دلها بخشید

در مراسم گرامیداشت شهید سلیمانی مطرح شد؛

ولایتمداری مشخصه بارز سردار سلیمانی/ انقلابی گری جایگاه والایی به سردار دلها بخشید

مراسم یادواره شهدا و اولین سالگرد شهید سلیمانی در زاهدان برگزار شد.

کدخبر : 32403 | تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۰/۱۷|۱۳:۴۱

 

به گزارش  فائزون، مراسم یادواره شهیدان محبی و نخستین سالگرد شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با حضور خانواده معظم شهید محبی و جانشین فرمانده سپاه شهرستان زاهدان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار حسین بدیع روشن جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان در این مراسم بیان کرد: سردار سلیمانی اسوه مقاومت بود و با ایمان بالا، اخلاص، خداپرستی که در وجود این شهید بزرگوار بود سبب شد تا از جایگاه والایی در بین مردم دنیا برخوردار شود.

وی افزود: شهید سلیمانی برای رضای خداوند کار می کرد و این خدایی بودن و انقلابی گری جایگاه والایی به سردار دلها بخشیده بود.

وی خاطرنشان کرد: ولایتمداری مشخصه بارز سردار سلیمانی بود و این شهید بزرگوار اسوه اخلاق و مجاهد فی‌سبیل‌الله بود که با درایت، نیروهای خود را فرماندهی می کرد، علاقه زیادی به مردم داشت و هیچ وقت برای خدمت رسانی به آن‌ها تعلل نکرد.

سرهنگ بدیع روشن تاکید کرد: شهدا زنده واقعي هستند و حق بزرگي بر تك تك ما دارد چرا كه قدرت، عزت ، دين، آبرو، استقلال ، پيشرفت و اقتدار كشور مديون خون شهداء است و ما بايد راه شهيدان را ادامه بدهيم و تا آخرين نفس و قطره خون در راه آرمان ها و اهداف شهدا بایستیم.

در پایان با اهدای گل و هدایایی یادبود از خانواده معظم شهید محبی تقدیر و تشکر به عمل آمد.


انتهای پیام/

 

اخبار مرتبط

ارسال نظر






captcha
ارسال