فائزون| ۹دی؛ نماد هوشیاری، بصیرت و ولایتمداری ملت ایران/روزی که عاشقان ولایت بر انقلاب مخملی خط بطلان کشیدند

آن روز که محاسبات غرب و توطئه فتنه گران سرکوب شد؛

۹دی؛ نماد هوشیاری، بصیرت و ولایتمداری ملت ایران/روزی که عاشقان ولایت بر انقلاب مخملی خط بطلان کشیدند

حماسه ۹ دی روزی است که ملت ایران اسلامی با هوشیاری و بصیرت در خط ولایت و رهبری و در مسیری که سردار دلها شهید سلیمانی گام برداشته بود، برای سرکوب کردن توطئه فتنه گران برخاستند، محاسبات غرب را برهم زدند و بر انقلاب مخملی خط بطلان کشیدند.

کدخبر : 34801 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۱۱|۰۸:۱۴

به گزارش فائزون؛ حماسه ۹ دی از جمله رویدادهای بزرگی است که در تقویم غرور آفرین تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رسیده و بدون تردید تا همیشه در صفحات آن ماندگار خواهد بود، روزی که در آن اوج بصیرت، هوشیاری، ولایتمداری،‌ اقتدار و غیرت دینی مردم ایران بزرگ در دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی به نمایش گذاشته شد.

آری ۹ دی سال ۸۸ بود که عده ای به بهانه تقلب در انتخابات اما در اصل به دلیل این که از کرسی قدرت بازمانده بودند و نمی توانستند ببینند که رای مردم بالا بیاید، برای ایجاد آشوب به پا خاستند، اما ملت ایران اسلامی با بصیرت و هوشیاری همیشگی خود به صورت خودجوش و با حضور میلیونی در برابر این فتنه ها و توطئه ها ایستادند و آن را سرکوب کردند

ملت ایران با درایت و تیزهوشی و با شعار "نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران" مشتی محکم بر دهان فتنه گران و یاوه گویان به ویژه شیطان بزرگ کوبیدند و با توجه الهی و رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری و آرمان های حضرت امام خمینی (ره) از این آزمون بزرگ، سرافراز و سربلند بیرون آمدند و به کوری چشم دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران همچنان عاشقانه و خالصانه به این مسیر ادامه خواهند داد.

حضور خود جوش و بیداری ملت ایران در برابر توطئه‌های پنهان غرب

مجتبی میر، کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار ما در این باره بیان کرد: ۹ دی سال ۸۸ یکی از روزهای سرنوشت ساز و تاریخی ایران اسلامی است که با حضور خود جوش و بیداری ملت ایران در برابر توطئه‌های پنهان غرب رقم خورد.

وی افزود: در انتخابات سال ۸۸ برخورد برخی نامزدهای انتخاباتی با حاشیه هایی همراه شد تا جایی که حرکت های خارج از کنترلی را شاهد بودیم، به گونه ای که برخی نمادهای عاشورا و آیین‌های عزاداری محرم از سوی ضد انقلاب ها و مزدوران آن ها مورد هتک حرمت قرار گرفت، اتفاقی که ثابت کرد دست جریان های ضد دینی پشت پرده است.

این کارشناس اظهار کرد: اما حضور آگاهانه مردم با هوشیاری و بصیرت در این روز برای مقابله با این جریان های انحرافی، بار دیگر ثابت کرد که مردم ایران اسلامی با جان و دل در دفاع از انقلاب اسلامی ایستاده اند و مشتی محکم بر دهان دشمنان نظام می کوبند.

وی اضافه کرد: در این روز عاشقان ولایت و رهبری بر انقلاب مخملی خط بطلان کشیدند، روزی تاریخی که تاثیرش برای همیشه ماندگار خواهد بود.

نماد عزت، استقلال و بصیرت مردم ایران

حسینعلی شهریاری، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه مجاهدان راه حق، حماسه ۹ دی را به وفاداران به انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران اسلامی تبریک گفت و در این باره بیان کرد: حضور عاشورایی ولایتمداران ایران اسلامی در راهپیمایی ۹ دی ماه  ۸۸روزی محوری در تاریخ انقلاب اسلامی و برگ زرین دیگری در افتخارات ایرانیان محسوب می شود.

وی افزود: حماسه ۹ دی نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدایی بلند اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد، در برابر تمام دنیای آنها خواهند ایستاد.

شهریاری بیان کرد: معتقدم این روز به درستی و ظرافت در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز بصیرت تبدیل به یوم الله ماندگاری شد و مشروعیت سیاسی نظام اسلامی ایران بار دیگر با حضور خودجوش ده ها میلیونی مردم در تهران و تمامی شهرهای کشورمان و به خصوص در پایتخت وحدت اسلامی یعنی زاهدان به جهانیان اعلام شد.

وی اضافه کرد: نهم دی ماه یعنی تا لحظه ای که بر مبنای اصل مترقی ولایت مطلقه فقیه گردهم آییم راه را هرگز گم نخواهیم کرد.

پاسخی به دخالت های بیگانگان

اسماعیل حسین زهی، نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس نیز با گرامیداشت روز بصیرت و تبریک این روز به همه مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی، بیان کرد: نهم دی ماه سال ۸۸ یکی از ایام ماندگار تاریخ انقلاب اسلامی است که ماندگاری آن به دلیل نقش آفرینی ویژه مردم در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی، پاسخی به دخالت‌های بیگانگان بود.

وی افزود: خلق این حماسه و تبلور آن در تاریخ مبارزات ملت ایران، متعلق به آحاد امت بصیر و سلحشور ایران اسلامی است که با حضور و بصیرت خویش، خط بطلانی بر همه توطئه‌ها و حمایت‌های آشکار استکبار جهانی کشیدند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر






captcha
ارسال