فائزون| پاداش مجاهدت در راه خدا شهادت است

بیانیه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان؛

پاداش مجاهدت در راه خدا شهادت است

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه‌ای فرارسیدن دومین سالگرد سیدالشهدای مقاومت سردار سلیمانی را گرامی‌داشت.

کدخبر : 35826 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۱۳|۲۰:۳۲

به گزارش فائزون به نقل از خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، به مناسبت فرارسیدن دومین سالگرد شهادت سیدالشهدای مقاومت، شهید سلیمانی، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان بیانیه‌ای صادر کرد. 

در این بیانیه آمده است:

سیزدهم دی‌ماه،  دومین سالروز شهادت سردار بزرگ و پرافتخار اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده شجاع و بی‌نظیر نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. پاداش مجاهدت در راه خدا چیزی به جزء شهادت در راه خداوند نیست، که سپهبد شهید حاج قاسم عزیز به آرزوی خود رسید و با اربابش سید الشهداءمحشور گشت.

بی‌تردید، فرزندان این مرز و بوم، قهرمانانه، حرکت در راه حق و حقیقت و برپایی نظامی مبتنی بر «عقلانیت، عدالت و معنویت» را ادامه خواهند داد، به امید روزی که ریشه سلطه‌جویی و استکبار از سراسر گیتی برکنده شود.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت به ویژه سید الشهدای مقاومت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، «روز جهانی مقاومت» را به ملت شهیدپرور ایران اسلامی تبریک گفته و خالصانه‌ترین درود و سلام‌ها را به روح پاک و مطهر بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران و تمامی شهداء تقدیم می‌دارد و مجدداً بیعت خود را با ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) اعلام داشته و پیروی از آرمان مقدس شهدا، جانبازان و رزمندگان در دفاع از اسلام، قرآن و ولایت را وظیفه همیشگی خود می‌داند و اقتدار و صلابت و بزرگی ایران اسلامی را از خداوند متعال خواستار است.

انتهای پیام/

ارسال نظر






captcha
ارسال