فائزون|پايگاه هاي بسيج خط مقدم مبارزه دفاع در مقابل تهاجم فرهنگي است/ افتتاح بيش از ۱۰ پايگاه مقاومت بسيج در شهرستان خاش + تصاوير

فرمانده سپاه شهرستان خاش:

پايگاه هاي بسيج خط مقدم مبارزه دفاع در مقابل تهاجم فرهنگي است/ افتتاح بيش از ۱۰ پايگاه مقاومت بسيج در شهرستان خاش + تصاوير

فرمانده سپاه شهرستان خاش گفت: پايگاه هاي بسيج خط مقدم مبارزه دفاع در مقابل تهاجم فرهنگي و مكاني جهت تربيبت بسيجيان در محلات است.

کدخبر : 9703 | تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۸/۳۰|۱۲:۵۸

 سرهنگ پاسدار حسن فضلي در حاشيه افتتاح پايگاه هاي مقاومت بسيج در شهرستان خاش، در گفت و گو با خبرنگار فائزون، اظهار كرد: بنا به فرموده رهبر انقلاب:" بسیج شجره طیبه ایست که ریشه اش در زمین استوار و محکم و شاخ و برگ هایش به آسمان می رسد" لذا اين نهاد مردمي و انقلابي بايد در همه جهان گسترده  شود و روز به روز بر تعداد افراد درياي بي كران بسيج افزوده شود.

وي بيان كرد: بسيجيان شهرستان خاش همواره گوش به فرمان رهبري هستند و اين بسيجيان هميشه  پا در ركاب رهبر فرزانه انقلاب هستند.

سرهنگ پاسدار فضلي با بيان اينكه حضور همیشگی، حماسی و پر شور بسیجیان در صحنه های نظام اسلامی به اقتدار کشور کمک کرده است، ادامه داد: قشرهای مختلف بسیجی در شهرستان خاش از جامعه فارس و بلوچ، شیعه و اهل سنت در حدود چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی به عنوان الگویی از وحدت به خوبی توانسته اند اهداف وحدت و همگرایی را تامین و حفظ کنند.

 

 

 

وي با بيان اينكه بسيج يك اداره و تشكيلات اداري نيست، خاطرنشان كرد: بسيج يك تفكر است و وظيفه و رسالت مهم اين نهاد مقدس حفاظت و پاسداري از نظام و انقلاب است.

فرمانده سپاه شهرستان خاش بيان كرد: ريشه بسيج مردمي است و دشمنان نظام نتوانستند به بسيج لطمه بزنند و استكبارستيزي هدفي است كه توسط نيروهاي فعال بسيجي پيگيري و دنبال مي شود.

وي اذعان كرد: پايگاه هاي مقاومت بسيج خط مقدم فعاليت هاي بسيج و سپاه است و با فعاليت ها و اقدامات اين پايگاه ها و برگزاري جلسات حلقه هاي صالحين مي توان مسئوليت پذيري و سخت كوشي را در ميان بسيجيان تقويت و چندين برابر كرد.

 

 

 

سرهنگ پاسدار فضلي اظهار كرد: پايگاه هاي مقاومت بسيج به عنوان مكاني جهت تربیت بسیجیان در محلات است و بسيجيان با پيروي از فرمايشات رهبري به صورت منسجم جهت دفاع از انقلاب اسلامي همواره آماده دفاع و رزم هستند و تا خون در رگ دارند در اين راه ثابت قدم خواهند ماند.

گفتني است؛ به مناسبت هفته بسيج سه پايگاه شهيدان نوري، اسد ميربلوچ، همداني و فارسي در دهستان پشتكوه شهرستان خاش با مساحت يك هزار و 400 متر و اعتباري بالغ بر 80 ميليون ريال افتتاح و به بهره برداري رسيد و تا پايان اين هفته ده ها پايگاه ديگر نيز به بهره داري خواهد رسيد.

 

 

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر






captcha
ارسال