فائزون|افتتاح کانون بسیج رسانه «شهید عباسعلی خمری» در زابل

افتتاح کانون بسیج رسانه «شهید عباسعلی خمری» در زابل

کانون بسیج رسانه شهید عباسعلی خمری امروز با حضور امام جمعه زابل، فرماندار، فرمانده ناحیه سپاه زابل، رئیس سازمان بسیج رسانه سیستان و بلوچستان و جمعی از خبرنگاران در زابل افتتاح شد.

کدخبر : 37068 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱/۳۰|۱۱:۲۲

به گزارش فائزون،  امام جمعه زابل در این مراسم با تاکید بر اینکه در سواد رسانه باید همیشه نگاه مان راهبردی باشد بیان کرد: رسانه جریان طبیعی اندیشه است که اندیشه را از سطحی به سطح دیگر منتقل می کند، در رسانه باید تحلیل صحیح و راهبردی و مبتنی امانت داری وجود داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین عزیزی افزود: امروز سیستان نیاز به امید دارد پس همواره تحلیل های ما باید به سمت امید باشد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان زابل گفت:  نگاه عمقی به مسائل در بین رسانه های ما کمتر است، لازم است رسانه‌ها با همراهی و هم افزایی ظرفیت های منطقه سیستان را تشریح و مشکلات مردم را هم در آن منعکس کنند

رئیس سازمان بسیج رسانه سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم از برگزاری دوره های آموزشی سواد رسانه برای خبرنگاران سیستان خبر داد و گفت: با هدف ارتقا سواد رسانه ای خبرنگاران، دوره های مختلف در دستور کار قرار دارد.

پوریا یاسینی با بیان اینکه کانون بسیجح رسانه پاتوق خبرنگاران خواهد بود، افزود: تلاش می کنیم با وحدت و همراهی رسانه‌ها، مطالبه گری صحیح را در بین اصحاب رسانه تقویت کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر






captcha
ارسال