فائزون| افتتاح ۳ پروژه زمین چمن مصنوعی در جنوب سیستان و بلوچستان

در دهمین روز دهه فجر صورت گرفت؛

افتتاح ۳ پروژه زمین چمن مصنوعی در جنوب سیستان و بلوچستان

همزمان با دهمین روز دهه مبارک ۳ پروژه زمین چمن مصنوعی در جنوب سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید.

کدخبر : 36954 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۲۳|۱۱:۰۷

 به گزارش فائزون‌،‌ ادهم کرد، مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: پروژه زمین چمن مصنوعی فوتبال گل بزرگ شهر پیشین شهرستان راسک در راستای توسعه زیرساخت های ورزشی این شهرستان بصورت مشارکتی توسط اداره کل ورزش و جوانان‌ استان و شهرداری در فضای با زیربنای ۱۰ هزار متر در مربع و با اعتبار هزینه شده بالغ ۴۰ هزار میلیون ریال از محل اعتبارات ملی در سال 1398 شروع شده است که امروز افتتاح شد.

 وی ادامه داد: با افتتاح این زمین چمن مصنوعی فوتبال گل بزرگ که شور و نشاط وصف ناپذیر در بین نوجوانان و جوانان ورزش دوست این منطقه ایجاد کرده است، جمعیتی بالغ بر ۴ هزار و ۲۰۰ نفر در قالب ۶۰۵ خانوار و حدود ۱۱ روستا از این پروژه ورزشی بهره مند خواهند شد. و فرصتی مناسبی برای فوتبال دوستان این روستاها فراهم شده است تا مسابقات مختلف ورزشی را در این مکان برگزار کنند.

 کرد افزود: پروژه زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای کرمبل بخشی شهرستان دشتیاری در راستای توسعه زیرساخت های ورزشی این شهرستان به صورت مشارکتی توسط اداره کل ورزش و جوانان‌ استان، فرمانداری و دهیاری در فضای با زیربنای هزار و ۳۵۰ متر در مربع و با اعتبار هزینه شده بالغ ۶۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی در سال ۱۳۹۸ شروع شده است که امروز به بهره برداری رسید.

 به گفته وی، با افتتاح این زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال که شور و نشاط وصف ناپذیر در بین نوجوانان و جوانان ورزش دوست این منطقه ایجاد کرده است، جمعیتی بالغ بر هزار و ۹۰۰ نفر در قالب ۲۱۰ خانوار و حدود ۴ روستا از این پروژه ورزشی بهره مند خواهند شد. و فرصتی مناسبی برای فوتبال دوستان این روستاها فراهم شده است تا مسابقات مختلف ورزشی را در این مکان برگزار کنند.

 این مقام مسئول گفت: پروژه زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال شهر نگور بخش مرکزی شهرستان دشتیاری در راستای توسعه زیرساخت های ورزشی این شهرستان بصورت مشارکتی توسط اداره کل ورزش و جوانان‌ استان، فرمانداری و شهرداری در فضای با زیربنای هزار و ۳۵۰ متر در مربع و با اعتبار هزینه شده بالغ ۶۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی در سال ۱۳۹۸ شروع شده است که امروز افتتاح شد.

 وی اضافه کرد: با افتتاح این زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال که شور و نشاط وصف ناپذیر در بین نوجوانان و جوانان ورزش دوست این منطقه ایجاد کرده است، جمعیتی بالغ بر هزار و ۹۵۰ نفر در قالب ۲۳۵ خانوار و حدود ۵ روستا از این پروژه ورزشی بهره مند خواهند شد و فرصتی مناسبی برای فوتبال دوستان این روستاها فراهم شده است تا مسابقات مختلف ورزشی را در این مکان برگزار کنند.

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر






captcha
ارسال