فائزون|یادواره شهدا بهترین راه ترویج فرهنگ ايثار و شهادت است/ زندگينامه شهداء چراغ راه آيندگان است

فرمانده سپاه شهرستان خاش در يادواره شهدا:

یادواره شهدا بهترین راه ترویج فرهنگ ايثار و شهادت است/ زندگينامه شهداء چراغ راه آيندگان است

فرمانده سپاه شهرستان خاش گفت: یادواره شهدا بهترین راه ترویج فرهنگ ايثار و شهادت است و شهدا جایگاه والايي در پیشگاه خداوند دارند و اوج بندگی و عزت ابدی در شهادت در راه خداوند خلاصه می‌شود.

کدخبر : 9702 | تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۸/۳۰|۱۲:۵۴

به گزارش فائزون؛ سرهنگ پاسدار حسن فضلي در يادواره شهيد آبرومحله شهيد محمدگل شهنوازي در منطقه پشتكوه خاش، با بيان اينكه برگزاري يادواره اين شهداء در واقع تجليل و گسترش فرهنگ ارزش ها و دستاوردهاي انقلاب در جامعه است، اظهار كرد: شهداي گرانقدر ايران يادآور پيروزي انديشه ديني بر تفكر جدايي دين از سياست است.

 

وي بيان كرد: امنيت و آرامش ايران اسلامي مرهون جانفشاني شهداء است و همگان بايد قدردان اين نعمات باشند و راه شهداء را ادامه دهند و شهداء نام آوران تاريخ بشريت ايران اسلامي هستند.
سرهنگ پاسدار فضلي تصريح كرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبري: "شهداء ستارگان راه هستند" پس ما بايد به وصيت نامه و سفارش هاي اين شهداي عزيز عمل كنيم و آن ها را سرلوحه كار خود قرار دهيم.

 

وي خاطرنشان كرد: زندگينامه شهداء چراغ راه آيندگان است و شهداء در نزد پروردگارشان ارزش و مقامي والا دارند و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا باعث تقویت ارزشها و دستاوردهای انقلاب اسلامی خواهد شد.

 

 

 

فرمانده سپاه شهرستان خاش با بيان اينكه اگر شهداء نبودند بدون شك ما وضعيتي مانند كشورهاي سوريه، عراق و افغانستان داشتيم، گفت: كشورايران اسلامي نيز ناامن بود و در جنگ تحميلي برادران شيعه و سني در كنار هم در ميدان نبرد حاضر شدند و در برابر دشمنان ايستادگي كردند.

 

وي اذعان كرد: شهداي هشت سال جنگ تحميلي با عزمي محكم و راسخ براي دفاع از مظلومان و جنگ با رژيم پهلوي جانانه جنگيدند و شهداء و جانبازان به دشمن اجازه ندادند تا به خاك ايران اسلامي نفوذ كند و ذره اي از خاك و ميهن خود را به دست بيگانگان ندادند و از باورها و اعتقادات خود دست نكشيدند.

 

 

 

سرهنگ پاسدار فضلي با بيان اينكه بدون شك اگر شهدا نبودند امروز مساجد ما رونق نداشت و آباد نبود، اظهار كرد: شهدا راه خود را با بصيرت و آگاهي انتخاب كردند و با تدابير امام راحل توانستند بر دشمن فايق بيايند و آن را شكست دهند.

 

گفتني است در پايان اين يادواره از خانواده شهيد محمدگل شهنوازي با اهداي لوح و هديه تجليل شد.

 

 

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر






captcha
ارسال