فائزون|کاروان راهیان نور سراوان از سرزمین ایثار و از خودگذشتگی بازگشت

پس از هفت روز؛

کاروان راهیان نور سراوان از سرزمین ایثار و از خودگذشتگی بازگشت

فرمانده سپاه شهرستانی سراوان گفت: کاروان ۸۰ نفره از بسیجیان سراوانی پس از سفر معنوی و بازدید از مناطق جنگی و عملیاتی غرب کشور (کرمانشاه) به سراوان بازگشت.

کدخبر : 38020 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۳/۲۱|۱۳:۳۰

به گزارش فائزون، علی ثمره حسینی در گفتگو با خبرنگار شستون بیان کرد: ۸۰ نفر از بسیجیان سراوانی در قالب کاروان راهیان نور با دو دستگاه اتوبوس به مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) به تهران اعزام و سپس عازم مناطق جنگی غرب کشور شدند.

 

وی افزود: بسیجیان در این اردوی هفت روزه از مناطق جنگی و عملیاتی بازی دراز، یادمان شهدای مرصاد و پاوه در کرمانشاه بازدید کردند و از نزدیک با رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس آشنا شدند.

 

فرمانده سپاه شهرستانی سراوان خاطرنشان‌کرد: کاروان راهیان نور جهت تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و سردار سرافراز اسلام و جبهه مقاومت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان نیز بر مزارش حضور یافتند.

 

ثمره حسینی اذعان کرد: اعزام اقشار مختلف مردم به مناطق جنگی کشور با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی با رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس و تقویت باورهای دینی و انقلابی در فصول مختلف سال و با همکاری معاونت اردویی سپاه انجام می‌شود.

 

وی تصریح کرد: برگزاری اردوهای راهیان نور به منظور بازدید از یادمان‌های شقایق‌های گلگون کفن و پرستوهای گمنام، آشنایی با رشادت‌های دلیرمردان ایرانی در دفاع از این مرز و بوم برای برافراشته نگه داشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در تقویت و ترویج فرهنگ تعاون، فداکاری و شهادت طلبی بسیار موثر است

انتهای خبر/

 

 

 

ارسال نظر






captcha
ارسال