فائزون|فرهنگ شهادت کشور ما را در مقابل فتنه‌ها ایستاده نگاه داشت

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

فرهنگ شهادت کشور ما را در مقابل فتنه‌ها ایستاده نگاه داشت

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: فرهنگ ایثار و شهادت توانست کشور ما را در هجوم دشمنان ایستاده و مقاوم نگاه دارد.

کدخبر : 38469 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۹/۵|۱۳:۱۰

تاریخ انتشار :يکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۲۷
 
 
 
 
 

 

به گزارش فائزون، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی صبح امروز در همایش دختران حاج‌قاسم که در مصلی شهر زابل برگزار شده بود اظهار کرد: یاد و خاطره شهدای عزیز را گرامی می‌داریم؛ فرهنگ جهاد و شهادت اگر نبود بی شک نهضت پیامبران عظیم الشان الهی و نهضت امام خمینی رحمت‌الله علیه به آن شیوه که باید رقم نمی‌خورد.
 
وی افزود: در طول مسیر مبارزاتی امام راحل این دلبستگان به فرهنگ جهاد و شهادت بودند که توانستند با مقاومت خود موفقیتی بزرگ را رقم بزنند و این مقاومت، منجر به پیروزی انقلاب اسلامی و برچیده‌شدن نظام ستم‌شاهی شد.
 
فرمانده سپاه سلمان تأکید کرد: فرهنگ ایثار و شهادت توانست کشور ما را در هجوم دشمنان ایستاده و مقاوم نگاه دارد؛ دشمنان با تمام ظرفیت از ابتدای پیدایش انقلاب اسلامی فتنه‌های فراوانی را علیه ما برنامه‌ریزی کردند و خنثی‌کننده همه این فتنه‌ها مقاومت و ایثار مردم ما بود.
 
وی در ادامه تأکید کرد: امروز همین فرهنگ ایثار و شهادت است که توانسته در جنگ غزه موجب موفقیت و پیروزی برای فلسطینیان شود.
 
شفائی افزود: زنده نگاه‌داشتن یاد و خاطره شهدا باعث می‌شود تا این فرهنگ عظیم همواره زنده نگاه‌داشته شود؛ رمز موفقیت و پیروزی ما در سالیان گذشته تمسک به همین فرهنگ گران‌بها بوده است و امروز و فردای ما نیز نیازمند همین فرهنگ است.
 
وی تأکید کرد: دلیل موفقیت شهدای عزیز ما این بود که توانستند از فرصت‌ها بهترین استفاده و بهره را ببرند؛ حاج‌قاسم می‌فرمود هنر تبدیل تهدید به فرصت است و شهدای ما این هنر را به‌خوبی ارائه کردند و ما هم باید همین هنر را فراگرفته و به کار بگیریم.
 
فرمانده سپاه سلمان در پایان خاطرنشان کرد: امروز شما دلدادگان به انقلاب اسلامی باید وظایف خود را به‌خوبی انجام دهید تا بتوانید خدمتی شایسته را ارائه دهید.

انتهای خبر/

ارسال نظر






captcha
ارسال