فائزون|سپاه در خط مقدم پاسداری از انقلاب است/ نباید اجازه دهیم دشمن قله‌های فکری جوانان را تصاحب کند

نماینده ولی‌فقیه در سپاه در بیست و چهارمین مجمع عالی فرماندهان سپاه:

سپاه در خط مقدم پاسداری از انقلاب است/ نباید اجازه دهیم دشمن قله‌های فکری جوانان را تصاحب کند

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجی‌صادقی گفت: امروز دشمن تلاش می‌کند در جنگ شناختی قله‌های فکری و خرمشهرهای فکری جوانان را تصاحب کند و ما نباید اجازه دهیم که دشمن به اهداف خود برسد.

کدخبر : 38225 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۵/۲۸|۰۸:۰۸

به گزارش فائزون به نقل از سپاه نیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه در بیست و چهارمین مجمع عالی فرماندهان سپاه یکی از بزرگ‌ترین موانع در مسیر انقلاب را غفلت عنوان و تصریح کرد: غفلت در شکل‌های مختلف از جمله غفلت از دشمن، غفلت از پاسداری و غفلت از درد و رنج معنوی بروز می‌کند و همواره باید مراقب باشیم در هیچ یک از این عرصه‌ها دچار غفلت نشویم.
وی افزود: مطالبه مقام معظم رهبری (مدظله) از سبزپوشان حریم ولایت این است که شما پاسدار باشید و از پاسداری خود حفاظت کنید و از این موضوع غفلت نکنید.
نماینده ولی‌فقیه در ادامه اظهارکرد: دشمن تلاش می‌کند تا قبح گناه را در جامعه بشکند و امروز اهتمام به ترویج مبانی دینی و اخلاقی یک جهاد است. ترویج سبک زندگی غربی و نفوذ در سرزمین‌های فکری جوانانمان نقشه دیگر دشمنان است که باید برای مقابله با آن دارای برنامه بود.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه با اشاره به اینکه دشمنان در توطئه‌های خود در حوزه‌های مختلف از جمله جنگ شناختی با برنامه وارد می‌شوند؛ تأکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز باید در برخورد با این توطئه‌ها، با برنامه‌های مدون وارد صحنه شود.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجی‌صادقی با تأکید بر لزوم برملاکردن نقشه‌های دشمن در اشاعه منکرات در جامعه تصریح کرد: امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر یکی از ملزومات مقابله با توطئه‌های دشمنان است و باید امربه‌معروف را گسترش دهیم.
وی با تأکید بر لزوم توسعه و ترویج طرح‌های معنوی، قرآنی و معیشتی در سپاه تأکید کرد: توسعه طرح‌های قرآنی و تشکیل حلقه‌های صالحین در سپاه می‌بایست باقدرت تداوم یابد.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه با اشاره به اهمیت توجه به سبک زندگی ایرانی‌اسلامی عنوان کرد: دشمن در تلاش است سبک زندگی غربی را در خانواده‌های ایرانی ترویج کند که همه ما باید مراقب این توطئه دشمن و صیانت از سبک زندگی ایرانی‌اسلامی باشیم.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجی‌صادقی در پایان با اشاره به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات خاطرنشان کرد: حضور آحاد مردم از جمله کارکنان بسیج و سپاه در این انتخابات بسیار مهم است و مشارکت همگانی کارکنان در این انتخابات ارزشمند خواهد بود.    
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز سپاه در خط مقدم پاسداری از انقلاب است و نقش تعیین‌کننده‌ای در امنیت سازی و مقابله با جریان‌های تکفیری ایفا می‌کند.
 
انتهای خبر/
 
 

ارسال نظر






captcha
ارسال