فائزون|اربعین واسطه شکل‌گیری وحدت جهان اسلام شده است

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

اربعین واسطه شکل‌گیری وحدت جهان اسلام شده است

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: امروز به‌واسطه فرهنگ عاشورا و با بهانه اربعین حسینی یک وحدت بزرگ در جهان شکل‌گرفته است.

کدخبر : 38262 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۶/۸|۰۸:۵۱

به گزارش فائزون، احمد شفائی در جمع پاسداران و بسیجیان شهرستان نیک‌شهر بیان کرد: رمز و راز پیروزی انقلاب اسلامی فرهنگ عاشورا و ولایت‌مداری ملت ایران است.

 

وی افزود: در طول ۴ دهه عمر پر برکت انقلاب اسلامی دشمنان ما تمام تلاش خود را به میدان آوردند تا این حرکت بزرگ را متوقف کرده و در مقابل قدرتمند شدن ایران اسلامی ایستادگی کنند.

 

شفائی تصریح کرد: مردم شریف ایران باروحیه انقلابی و با درس‌گرفتن از حرکت امام حسین علیه‌السلام نقشه‌های دشمنان را نقش‌برآب کردند.

 

فرمانده سپاه سلمان تأکید کرد: پیاده‌روی عاشقان امام حسین علیه‌السلام در ایام اربعین یک حرکت بی‌سابقه و عظیم است؛ در طول تاریخ سابقه ندارد راهپیمایی ۲۰ تا ۲۵ میلیون‌نفری مردمی به وجود بیاید.

 

وی افزود: امروز به‌واسطه فرهنگ عاشورا و با بهانه اربعین حسینی یک وحدت بزرگ در جهان شکل‌گرفته است، دشمنان ما که از چنین حرکت با ارزشی به ستوه آمده‌اند؛ تلاش می‌کنند تا از طریق رسانه این حرکت را به حاشیه ببرند.

 

شفائی تأکید کرد: امروز یکی از دروازه‌های ورود زوار و عاشقان سرور و سالار شهیدان به حرکت عظیم اربعین حسینی استان سیستان و بلوچستان است که موجب تقویت وحدت مردم دو کشور ایران و پاکستان نیز شده است.

 

وی افزود: ورود زوار عزیز از منطقه ریمدان بستر خدمت رسانی را برای این منطقه فراهم کرده که باید مهمان‌نوازی خود را نیز نشان بدهیم.

 

فرمانده سپاه سلمان تأکید کرد: یکی از مهم‌ترین خصوصیات اخلاقی مردم سیستان و بلوچستان مهمان‌نوازی آنان است که زبان زد همه است و امروز استقبال گرم از زائرین پاکستانی توسط این مردم گواه بر این مسئله است.

 

انتهای خبر

ارسال نظر






captcha
ارسال