فائزون|ترور کور نشانه ضعف و ناتوانی دشمن است

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

ترور کور نشانه ضعف و ناتوانی دشمن است

فرمانده سپاه سلمان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در پیامی به فرمانده انتظامی استان شهادت ۴ تن از نیروهای پلیس راهور استان را تسلیت گفت.

کدخبر : 38168 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۵/۲|۰۹:۵۱

به گزارش فائزون در پیام تسلیت سردار سرتیپ احد شفائی آمده است:

بِسم اللّه الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

سردار دوستعلی جلیلیان، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان، خبر شهادت ۴ تن از عزیزان دل ملت و سربازان غیور انقلاب در پلیس راهور استان سیستان و بلوچستان همه ما را متالم و اندوهگین نمود.

ترور کور و ناجوانمردانه دشمن نشان از ضعف و ناتوانی آنان دارد و این اقدام نابخردانه که برگی دیگر از جنایات مزدوران استکبار در منطقه هست؛ گواهی دیگر بر حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

مسیر ارزشمند انقلاب اسلامی که متبرک از قدم‌های انسان‌هایی همچون شهدای بزرگ تاریخ اسلام است با این‌گونه اقدامات وحشیانه مزدوران ازخدابی‌خبر، ذره‌ای منحرف نشده و خللی در مسیر ملت عزیز ایران به وجود نخواهد آورد.

انتقام سخت از عاملان و آمران جنایات منطقه از جمله این اقدام کور تروریستی وعده حق و البته وظیفه نیروهای مسلح و امنیتی است که در زمان و مکان مناسب محقق خواهد شد.

اینجانب ضمن بیان تبریک و تسلیت به جنابعالی و همه همرزمان شما در مجموعه فراجا اعلام می‌دارم که راه و روش شهدای عزیز سرلوحه اذهان ملت و نیروهای مسلح خواهد بود.

انتهای خبر/ س

ارسال نظر






captcha
ارسال