فائزون|دانش‌آموزان خاش به مناطق جنگی جنوب اعزام شدند

در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت؛

دانش‌آموزان خاش به مناطق جنگی جنوب اعزام شدند

امام جمعه خاش گفت: دانش‌آموزان در دوران دفاع مقدس در سنین کم به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شدند و مدافعان این مرز و بوم بودند.

کدخبر : 37727 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۱۰|۰۸:۳۷

به گزارش فائزون، حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا دهقان در رابطه با اعزام دانش‌آموزان به مناطق جنگی مناطق جنوب کشور در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: دانش‌آموزان در زمان جنگ با خواست خود و داوطلبانه به مناطق جنگی برای دفاع از این خاک میرفتند و از شهرستان خاش نیز بسیاری از دانش‌آموزان به جنگ برای حفظ اسلام و آرمان‌های انقلاب اعزام شدند.

دهقان اظهار کرد: اگر در مسیر رضایت خداوند حرکت کنیم خدا نیز شما را یاری خواهد کرد دانش‌آموزان با اعزام به مناطق جنگی از نزدیک خواهند دید که چگونه از این مملکت دفاع شده و دلیر مردان این سرزمین کجا با دشمن مقابله کردند.

وی افزود: دولت عراق با تمام قدرت و به پشتیبانی استکبار با کشور ما که تازه انقلاب کرده بود حمله کردند و ما با قدرت ایمان با قاطعیت به دفاع برخاستیم و  در نهایت با ایثار جوانان و مقاومت شیرمردان و شیرزنان به پیروزی رسیدیم.

امام جمعه خاش به شهادت تعداد زیادی از دانش آموزان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد وگفت: دانش‌آموزان در زمان جنگ نقش بسیار سازنده ای در دفاع مقدس ایفا کردند.

وی ادامه داد: در زمان جنگ خسارت بسیاری به کشور ما وارد شد و ملت ما متحمل سختی‌های زیادی شد که برای ما با قدرت ایمان به خدا با پیروزی به اتمام رسید.

دهقان به پیشرفت‌های زیادی در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: کشور ما امروزه به فناوری‌های روز جهان دست پیدا کرده موشک‌ها و ماهواره‌هایی که جوانان غیور ما ساخته‌اند با فناوری‌های فضایی جهان رقابت می‌کند.

وی بیان کرد: دشمن تحریم‌های زیادی به ما روا داشت که ملت ما با قدرت و قاطعیت تمام در برابر متجاوزان ایستادگی کرده و حق بر باطل پیروز شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: نقاط ضعف و قدرت خود را شناسایی و نقاط قوت تقویت و نقاط ضعف را برطرف نماییم تا به دشمن فرصت ندهیم سؤ استفاده کند.

انتهای خبر/

ارسال نظر






captcha
ارسال