فائزون| توفیق و موفقیت در همراهی با مردم است

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

توفیق و موفقیت در همراهی با مردم است

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: توفیق و موفقیت در همراهی با مردم است و زمانی کار‌های ما ارزش دارد که با همراهی مردم و برای مردم باشد.

کدخبر : 37983 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۳/۹|۱۰:۲۰

به گزارش فائزون، احمد شفائی در جمع عده‌ای از پاسداران استان بیان کرد: امام خمینی رحمت الله علیه ایران و اسلام را احیا کرد و جایگاه و شخصیت بزرگی نه تنها به ایرانی‌ها بلکه به مسلمانان جهان عطا کرد.

وی افزود: پیش از انقلاب ملت ایران زیر سایه حضور مستشاران خارجی در کشور خود هویتی نداشت که انقلاب اسلامی به ملت و کشور ایران هویت داد و این یکی از بزرگترین برکات حرکت امام خمینی رحمت الله علیه بود.

فرمانده سپاه سلمان تصریح کرد: امروز دشمن عملیات روانی سنگینی را علیه ملت ایران به راه انداخته و تلاش دارد تا با تحریف تاریخ جایگاه شهید و جلاد را جابه جا کند.

وی گفت: این را بدانید که هر شهیدی که بر زمین می‌افتد و تقدیم ملت و کشور می‌شود ماموریت و تکلیف ما را سنگین‌تر می‌کند.

شفائی اذعان کرد: خداوند متعال به همه ما فرصت ویژه و تاریخی داده تا پاسدار و حافظ انقلاب اسلامی بشویم؛ این فرصتی است تا خدمت‌گزار مردم عزیز باشیم.

وی افزود: فرصت خدمتی که به ما داده شده زودگذر است و باید قدر آن را بدانیم تا بتوانیم دین خود را نسبت به امام، شهدا و مردم ادا کنیم.

فرمانده سپاه سلمان تأکید کرد: اگر قرار باشد که ما برای انقلاب خوب پاسداری کنیم باید انقلاب اسلامی را خوب بشناسیم و بیش از دیگران نسبت به آن معرفت داشته باشیم.

شفائی در ادامه گفت: ما باید نسبت به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شناخت دقیق پیدا کنیم و این را بدانید که سپاه بر پایه تقوا بنا نهاده شده و امروز سپاه با همین پاسداران با تقوای خود شناخته می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: توفیق و موفقیت در همراهی با مردم است و زمانی کار‌های ما ارزش دارد که با همراهی مردم و برای مردم باشد.

انتهای خبر/

 

ارسال نظر






captcha
ارسال