فائزون|شهدای شاهوزهی برگ افتخاری برای این طائفه است

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

شهدای شاهوزهی برگ افتخاری برای این طائفه است

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: تعداد زیاد شهدای طائفه شاهوزهی، برگ افتخاری برای این طائفه عزیز است و نشان از وفاداری آنان به کشور و نظام دارد.

کدخبر : 37925 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۲/۲۳|۰۹:۱۱

به گزارش فائزون، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفایی در دیدار با خانواده شهیدان دانش‌پایه از شهدای اهل‌سنت شهرستان زاهدان، بیان کرد: در فرهنگ ایرانی به‌ویژه قوم بلوچ مهمان‌دوستی یک افتخار به‌حساب می‌آید، یاد و خاطره شهدای عزیز اسلام را که در طول تاریخ برای عزت و سربلندی ما تلاش کردند زنده نگاه می‌داریم.
 
وی افزود: آن چیزی که ما می‌دانیم و درک کردیم این بوده که مبارزه جریان حق و باطل از گذشته بوده و خواهد بود.
 
فرمانده سپاه سلمان ادامه داد: این جریان در تقابل باهم بوده و باطل با تمام توان به دنبال ضربه‌زدن به جریان حق هستند و از طرف دیگر نیز حق با تمام توان به دنبال تقابل با باطل است.
 
وی تصریح کرد: در این راه افرادی بودند که در راه حق تلاش و جان خود را برای این راه ایثار کردند که البته خداوند نیز از ابتدای تاریخ وعده داده که حق بر باطل پیروز است.
 
سردار شفایی اظهار کرد: در این راه و در مسیر مبارزه حق علیه باطل خداوند تنها عده‌ای را برگزید و به درجه شهادت رساند؛ افرادی که در این راه انتخاب می‌شوند ویژگی‌هایی دارند که انتخاب می‌شوند و خداوند از نعمات ویژه‌ای آن‌ها را برخوردار کرده است.
 
وی تأکید کرد: برادران شهید شما نسبت به بقیه افراد تفاوت‌هایی داشتند که برگزیده شدند؛ نان حلال و تربیت صحیح خانواده قطعاً در این مسیر تأثیرگذار بوده است.
 
فرمانده سپاه سلمان گفت: خانواده شهدا چشم‌وچراغ جامعه هستند و امیدواریم خداوند شهدای عزیز شما را درجات بالاتری عطا کند و بر عزت و سربلندی شما نیز بی افزاید.
 
 انتهای خبر/ س
 
  https://asrehamoon.ir/vdcd9z0ffyt09x6.2a2y.html

ارسال نظر






captcha
ارسال