فائزون|سردار شریفی: نشر معارف شهداء یکی از مصادیق جهاد تبیین است

سردار شریفی: نشر معارف شهداء یکی از مصادیق جهاد تبیین است

مسئول ایثارگران سپاه پاسداران با اشاره به مصادیق جهاد تبیین گفت: ما باید در حوزه شهداء با معرفی آن‌ها به نسل جوان جهاد تبیین انجام دهیم.

کدخبر : 37751 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۲۳|۱۲:۵۱

به گزارش فائزون، سردار ابوالقاسم شریفی مسئول اداره ایثارگران سپاه صبح امروز(سه‌شنبه 23 اسفندماه) همزمان با روز شهید با پدر شهیدان منصور، محمود و غلامرضا بیات سرمدی دیدار و از وی تفقد کرد.

سردار شریفی در این دیدار با اشاره به رشادت‌های شهدای دفاع مقدس، مدافعان وطن و مدافعان حرم گفت: شهدا در طول تاریخ انقلاب اسلامی نقش تعیین‌کننده‌ای داشته و دارند؛ همان طور که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا نیز درباره شهدا فرمودند که مساله‌ شهید و ایثارگرى، موتور حرکت جامعه است.

مسئول اداره ایثارگران سپاه در ادامه سخنان خود بیان کرد: شهداء شمع محفل بشریت هستند و گرامیداشت یاد و خاطره آن‌ها وظیفه اصلی همه ما است. البته اینکه بگوییم صرف گرامیداشت یاد و خاطره شهداء کافی است، یک سخن دقیق نیست چون ما باید علاوه بر گرامیداشت یاد و خاطره شهداء نسبت به ترویج معارف آن‌ها نیز کوشا باشیم.

سردار شریفی ترویج معارف و اخلاق را یک امر مهم و ضروری در حوزه جهاد تبیین دانست و گفت: همان طور که رهبر انقلاب هم درباره جهاد تبیین فرمودند، جهاد تبیین یک کار با اهمیت محسوب می‌شود که یک وظیفه همگانی است و ما باید در حوزه شهداء نیز با معرفی آن‌ها به نسل جوان جهاد تبیین انجام دهیم.

مسئول ایثارگران سپاه پاسداران در ادامه سخنانش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مادر شهیدان بیات سرمدی خطاب به پدر این شهیدان عنوان کرد: بنده به عنوان فرزند ملت ایران اسلامی باید از زحمات شما و مادر شهیدان عزیز تقدیر کنم. چراکه تقدیم سه شهید به انقلاب اسلامی مجاهدت خانواده بیات سرمدی برای انقلاب اسلامی است و باید آن را ارج نهاد.

سردار شریفی در پایان با اهدای لوح تقدیر به نیابت از سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه از مقام شهیدان بیات سرمدی تجلیل و تشکر کرد.

پایان پیام/

ارسال نظر






captcha
ارسال