فائزون|دیدار و دلجویی از خانواده معظم شهدا در سراوان

به مناسبت هفته محیط زیست انجام شد؛

دیدار و دلجویی از خانواده معظم شهدا در سراوان

به مناسبت هفته محیط زیست از خانواده معظم شهدا در سراوان دیدار و دلجویی صورت گرفت.

کدخبر : 38023 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۳/۲۱|۱۳:۴۱

 

به گزارش فائزون به نقل از  شستون، در راستای طرح سپاس و تجلیل و تکریم خانواده شهدا و ایثارگران در هفته محیط زیست دیدار و دلجویی از دو خانواده شهید رسول بخش اربابی سرجو و شهید دلمراد نورایی با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سراوان، جانشین فرمانده انتظامی شهرستان، مسئول ایثارگران انتظامی شهرستان و کارشناس تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان صورت گرفت.

 

غلامعلی اسلامی رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران سراوان در این دیدار با بیان اینکه هر گامی که بر می‌داریم باید در راه رضایت خدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باشد، گفت: همه ما خود را مدیون خون شهدا می‌دانیم زیرا آن‌ها وجود خود را تقدیم نظام و انقلاب کردند تا در آرامش و امنیت زندگی کنیم.

 

وی افزود: هر آنچه انقلاب اسلامی دارد از برکت خون و مجاهدت شهدا و ایثارگران است و باید قدردان خانواده شهدا که از فرزندان خود برای پایداری انقلاب اسلامی و استقلال نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فدا کردند، باشیم.

 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سراوان با بیان اینکه وظیفه و خدمتگزاری برای ادای دین به مقام والای شهدا است، ادامه داد: دیدار با خانواده شهدا روحیه‌بخش است؛ حضور در کنار خانواده شهدا توفیق الهی برای مسئولان و خدمتگزاران نظام است و امروز آرامش حاکم بر جامعه را مدیون خون شهدا هستیم.

 

اسلامی خاطر نشان کرد: شهید دلمراد نورایی در سال ۱۳۱۵ دیده به جهان گشود و در سال ۱۳۶۰ در درگیری با اشرار مسلح در منطقه کوه سفید شهر گُشت به شهادت رسید. این شهید بزرگوار متاهل و دارای دو فرزند دختر و دو فرزند پسر است.

 

وی تصریح کرد: شهید رسول بخش اربابی سرجو در سال ۱۳۳۵ به دنیا آمد و در سال ۱۳۸۲ در درگیری با اشرار مسلح در منطقه کهنه قلعه سراوان به شهادت رسید. شهید اربابی سرجو متاهل و دارای یک فرزند پسر و چهار فرزند دختر است.

 

انتهای خبر

ارسال نظر






captcha
ارسال