فائزون| این کشور به شهدا و خانواده شهدا مدیون است

فرمانده ناحیه ویژه مقاومت بسیج سپاه زاهدان:

این کشور به شهدا و خانواده شهدا مدیون است

فرمانده ناحیه ویژه مقاومت بسیج سپاه زاهدان گفت: این کشور همواره به شهدا و خانواده شهدا مدیون است و گرامیداشت یاد خاطر شهدا امری لازم و واجب است.

کدخبر : 38479 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۹/۷|۰۹:۴۵

به گزارش فائزون، محمدرضا نخعی در حاشیه سفر به کورین و دیدار با خانواده شهید خدا مراد شه بخش شهید بسیجی تیپ ۱۱۰ سلمان فارسی بیان کرد: امروز هرچه داریم از برکت خون شهدا است و مسئولان جامعه در خدمت‌رسانی به خانواده شهدا نباید کوتاهی کنند چرا که مدیون خون شهدا هستیم امنیت و عزتمندی امروز کشورمان مدیون و مرهون خون شهدا و رشادت‌ها و دلاورمردی‌های آنان هستیم.

 وی ادامه داد: این کشور همواره به شهدا و خانواده شهدا مدیون است و گرامیداشت یاد خاطر شهدا امری لازم و واجب برای همه است این شهدا از جان خود گذاشتند تا امنیت برقرار شود و در سایه این امنیت به رشد و تعالی دست یابیم.

 فرمانده ناحیه ویژه مقاومت بسیج سپاه زاهدان تصریح کرد: فضیلت شهدا تمام نمی‌شود و خانواده شهدا نیز در این برکات سهیم هستند صبر و بردباری زنان کمتر از مجاهدت شهیدان نیست رنجی که خانواده از دوری شهید عزیزشان می‌کشند قابل‌توصیف نیست و این درد باعث علو درجات اخروی آنان می‌شود و قطعاً پاداش اخروی را با خود به همراه دارد.

 وی افزود: در جهاد نیز خانواده شهدا در جزو پیش‌گامان هستند آنان در مبارزه با دلتنگی و فراق جگرگوشه خود پیروز شدند و صبر را در زندگی سرلوحه خود قرار دادند.

 نخعی در پایان عنوان کرد: بالاتر از مقام و جایگاه این شهدا وجود ندارد، قهرمانی بزرگ‌تر از شهدا نیست این بزرگواران در حساس‌ترین موقعیت‌ها و زمان با دلاوری ایستادگی کردند و در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی جان خود را کف دست گرفته و شجاعانه ایستادگی کردند تا به درجه رفیع شهادت رسیدند.
 
 انتهای خبر/

ارسال نظر






captcha
ارسال