فائزون|تربیت فرزندان سالم و صالح کمتر از جهاد در راه خدا نیست

گفتگو با همسر شهید زارعی؛

تربیت فرزندان سالم و صالح کمتر از جهاد در راه خدا نیست

همسر شهید زارعی گفت: ایمان به خدا و پیروی از ولایت‌فقیه و حفظ آرمان‌های مقدس نظام جمهوری که تمامی شهدا در راه این آرمان‌ها از ارزشمندترین دارایی خود که جانشان بود گذشتند برای همه واجب است و مادران به‌عنوان سردمداران این رسالت مهم باید نقش خود را به‌خوبی انجام دهند.

کدخبر : 37627 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۲۸|۱۳:۰۹

به گزارش پایگاه خبری فائزون، "دوستی" همسر شهید زارعی به مناسبت هفته زن و بزرگداشت مقام مادر در گفتگو با خبرنگار تفتان ما با اشاره به ازدواج خود حدود پنجاه سال پیش با شهید زارعی اظهار کرد: در ۳۰ سال زندگی مشترک با شهید چیزی جز اخلاص، محبت، مردم‌داری و خدمت به خلق از ایشان ندیدم و پایبندی به ارزش‌های دینی و انقلابی از ویژگی‌های شاخص شهید بود.
وی افزود: باتوجه‌به اینکه شهید زارعی از فرهنگیان فرهیخته و پرتلاش در منطقه بود همیشه سعی در تربیت دانش‌آموزانی داشت که بتوانند مدافع ارزش‌های والای اسلام و نظام مقدس جمهوری باشند.
همسر شهید زارعی گفت: باتوجه‌به گذشت نزدیک به ۲۱ سال از شهادت شهید زارعی و کوچک بودن فرزندان متحمل رنج‌ها و سختی‌های زیادی بودم که به شکرانه ایمان و توکل به خدا تا حد زیادی توانستم رسالتی که به‌عنوان یک مادر بر عهده داشتم به‌خوبی به پایان برسانم.
دوستی ادامه داد: تأکید شهید بر علم‌آموزی و انجام واجبات دینی و کمک به مردم باعث شد فرزندانی صالح، تحصیل کرده و خادم برای مردم و جامعه تربیت شوند.
وی افزود: با تأسی از فرامین الهی و قرآنی در راه کسب علم و دانش فرزندانم توانستند در مقاطع عالی تحصیل و با مدارک دکترا، کارشناسی ارشد و کارشناسی در راستای ادامهٔ راه پدر خدمتگزار مردم و نظام مقدس جمهوری شوند.
مادر نمونه خاشی افزود: مادران جوان ما باید در راستای تربیت فرزندان خود باتوجه‌به هجمه‌ها و توطئه‌های دشمن هوشیار و کوشا باشند و در راه اسلام و پیروی از خط ولایت گام بردارند و حافظ خون شهدا و آرمان‌های مقدس اسلام و انقلاب باشند همان آرمان‌هایی که در راه حفظ آنها شهدا از ارزشمندترین دارایی خود یعنی جانشان گذشتند.
وی در پایان گفت: مادران با صبر و بردباری در زندگی خواهند توانست فرزندانی تربیت و تحویل جامعه دهند که برای آینده مفید و مثمرثمر خواهند بود.

انتهای خبر/

http://asrehamoon.ir/vdcjtieviuqeitz.fsfu.html

ارسال نظر






captcha
ارسال