فائزون|در جنگ نرم جوانان در صف اول اند/ برگزاری رویداد های تولید محتوا باعث تقویت جبهه انقلاب می شود

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه:

در جنگ نرم جوانان در صف اول اند/ برگزاری رویداد های تولید محتوا باعث تقویت جبهه انقلاب می شود

سردار محمد کرمی با بیان اینکه غرب از نظر محتوا بسیار ضعیف است، گفت: امروز اسلام به پشتوانه قرآن از نظر محتوا بسیار غنی است بنابراین با هوشمندی در میدان، حضور فعال داشته باشیم.

کدخبر : 37514 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۸/۲۶|۰۹:۲۹

 

به گزارش فائزون، سردار محمد کرمی فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه در حاشیه چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج با اشاره به اینکه امروز در جنگ ترکیبی با دشمنان هستیم، بیان کرد: بخشی از جنگ ترکیبی، جنگ شناختی است که یکی از شاخصه های مهم آن هدایت ذهن ها بوده و ابزار آن رسانه و فضای مجازی می باشد.

وی ادامه داد: دشمن با کمک این دو ابزار و با ایجاد محتوا بر ذهن مخاطب تاثیر می گذارد که برای مقابله با این موضوعات یادگیری سواد رسانه ای از ضروریات جامعه کنونی است.

سردار کرمی خاطر نشان کرد: نقش جوانان و مردم ما در این زمینه بسیار مهم است که تلاش کنند و به خوبی روش های دشمنان را بشناسند و مقابله کنند.

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه دشمن در تلاش است با شیوه های مختلف و با کمک این دو ابزار با دروغ پردازی چهره جمهوری اسلامی را خلاف واقع نشان دهد، افزود: مردم با شناخت سواد رسانه باید روش ها و ترفندهای دشمنان را بشناسند تا با آن ها مقابله و تحت تاثیر قرار نگیرند چرا که دشمن با فضای مجازی می خواهد ذهن ها را اشغال و بعد هدایت کند.

این مسئول اضافه کرد: دشمنان با اشغال و هدایت ذهن ها به دنبال آن هستند که در جهت اهداف خود بهره برداری و درحوزه کار نرم اقدامی انجام دهند.

وی با اشاره به حضور جوانان انقلابی در عرصه تولید محتوا در فضای مجازی اذعان کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند" در جنگ نرم جوانان در صف اول هستند" لذا برای کسانی که در صف اول جنگ شناختی قرار دارند، ضرورت دارد که این گونه رویدادها برگزار شود.

سردار کرمی با بیان اینکه در جنگ شناختی باید مراقبت کنیم، گفت: امروز جوانان سرشار از نوآوری و خلاقیت هستند و با دورهمی و مشورت روی موضوعات می توانند بسیار تاثیرگذار بوده و با همین روش ها در فضای مجازی و رسانه با دشمن مقابله کنند.

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه جنگ ترکیبی هم مانند جنگ بیولوژیک مجموعه ای از جنگ ها در کنار هم است، خاطر نشان کرد: دشمن در جنگ بیولوژیک دو روش آشکار و پنهان دارد که در روش پنهان، دشمن پنهان است اما اقدامی انجام می دهد که اقتصاد ما را در گیر و جامعه ما را ار نظر علمی و فرهنگی دچار آسیب می کند.

وی با اشاره به شیوع کرونا و تعطیلی مدارس در سال های اخیر افزود: این بیماری باعث شد تا فضای مجازی بدون نظارت، کنترل متن و محتوا در اختیار دانش آموزان قرار بگیرد که این امر سبب سوء استفاده دشمن از این فضا شد.

این مسئول اضافه کرد: شاید شیوع بیماری کرونا یک برنامه طراحی شده بود که دشمن بتواند از این فرصت ایجاد شده به نفع خود استفاده کند لذا ما باید امروز تلاش کنیم تا بتوانیم توطئه دشمنان را خنثی و با آن مقابله کنیم.

سردار کرمی با بیان اینکه غرب از نظر محتوا بسیار ضعیف است، خاطر نشان کرد: امروز اسلام  به پشتوانه قرآن از نظر محتوا بسیار غنی است بنابراین با هوشمندی در میدان، حضور فعال داشته باشیم و کارها را جلو ببریم چرا که خدا به تلاش و کوشش و توجه به موضوعات علمی و فرهنگی و اقتصادی برکت می دهد.

بیانات رهبر انقلاب در مورد فضای مجازی حجت را بر همگان تمام کرد

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در بحث فضای مجازی گفت: بیانات و توجه ایشان به فضای مجازی حجت را بر همگان تمام کرد لذا برگزاری رویداد های تولید محتوا در فضای کنونی جامعه باعث تقویت جبهه انقلاب می شود.

سردار احمد شفایی، فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه همه ما واقف به اهمیت فضای مجازی در دنیای امروز هستیم، بیان کرد: بیانات رهبر معظم انقلاب سندی بر این ادعاست آنجا که می فرمایند" اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی است" که این کلام حضرت آقا حجت را بر ما تمام کرد.

وی با بیان اینکه دشمن با تمام توان از ابزار های دیجیتال که می سازد به دنبال عملیاتی کردن اهداف خود است، ادامه داد: با این وجود در جنگ شناختی  و ترکیبی که امروز با آن مواجه هستیم استفاده از این ابزار می تواند در عرصه های مختلف در خدمت نظام، انقلاب و مردم باشد و مانع تحقق اهداف جبهه خصم قرار گیرد.

برگزاری رویداد های تولید محتوا باعث تقویت جبهه انقلاب می شود

سردار شفایی به ضرورت تقویت جبهه انقلاب در فضای مجازی اشاره کرد و افزود: حضور جوانان علاقه مند، با انگیزه، ولایت مدار و دلسوز در فضای مجازی می تواند به این مهم کمک کند.

این مسئول خاطر نشان کرد: با افزایش سواد رسانه ای در بین مردم و تولید محتوای فاخر و ورود به حوزه های تخصصی می توانیم یک گام جدی به سمت جلو برداریم و به موفقیت های روز افزون خود بیافزاییم.

وی در پایان ضمن تشکر از متولیان اجرایی این برنامه و شرکت کنندگانی که وقت گذاشته و از شهرهای دیگر در این رویداد حضور یافتند گفت:  قطعا خروجی این رقابت به نفع مردم ، مجموعه انقلاب و نظام اسلامی خواهد بود.
انتهای پیام/

ارسال نظر






captcha
ارسال