فائزون|اجلاسیه شهدای روحانی در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

اجلاسیه شهدای روحانی در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

دومین اجلاسیه ۴۹ شهید روحانی و طلبه استان سیستان و بلوچستان در زاهدان برگزار خواهد شد.

کدخبر : 37060 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱/۲۸|۱۱:۴۴

به گزارش فائزون به نقل از خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، حجت‌الاسلام «علی اکبرپور» مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلمان به همراه جمعی از روحانیون بسیج طلاب و دست‌اندرکاران اجلاسیه شهدای روحانی استان با آیت‌الله «مصطفی محامی» نماینده ولی‌‎فقیه در استان دیدار کردند.

در این دیدار حجت‌الاسلام «علی اکبرپور» مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: باتوجه به برگزاری کنگره سراسری 4 هزار شهید روحانی در 4 خرداد 1401، اجلاسیه شهدای روحانی استان در 19 اردیبهشت 1401 به صورت استانی در زاهدان برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: درهمین رابطه جلسات متعددی در سال گذشته گرفته شده و در سال جدید 22 فروردین 1401 اولین جلسه شورای هماهنگی بسیج و حوزه‌های علمیه برگزارشد.

حجت‌الاسلام اکبرپور هدف از برگزاری اجلاسیه شهدای روحانی استان را آشنای مردم و طلاب جوان با رشادت‌ها، دلاوری‌ها، ایثار،جانفشانی و از خودگذشتگی طلاب و روحانیون در هشت سال جنگ تحمیلی، و عرصه مختلف خدمت از جمله کرونا، سیل و زلزله عنوان کرد.

این مسئول ادامه داد: استان سیستان و بلوچستان 49 شهید روحانی و 50 جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

حجت‌الاسلام اکبرپور گفت: برای شهدای روحانی استان سیستان و بلوچستان 15 جلدکتاب نگارش شده و سه عنوان کتاب جدید هم آماده چاپ است که در اجلاسیه شهدای روحانی رونمایی می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه سلمان تصریح کرد: در دهه سوم ماه مبارک رمضان سال جاری قبل از برگزاری اجلاسیه و کنگره 4 هزار شهید روحانی با تعدادی از خانواده‌های شهدای روحانی دیدار و تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر






captcha
ارسال