اجلاسیه شهدای روحانی در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

کد مطلب: 37060  |  تاريخ: یکشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۱  |  ساعت: ۱۱:۴۴


اجلاسیه شهدای روحانی در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

دومین اجلاسیه ۴۹ شهید روحانی و طلبه استان سیستان و بلوچستان در زاهدان برگزار خواهد شد.

به گزارش فائزون به نقل از خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، حجت‌الاسلام «علی اکبرپور» مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلمان به همراه جمعی از روحانیون بسیج طلاب و دست‌اندرکاران اجلاسیه شهدای روحانی استان با آیت‌الله «مصطفی محامی» نماینده ولی‌‎فقیه در استان دیدار کردند.

در این دیدار حجت‌الاسلام «علی اکبرپور» مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: باتوجه به برگزاری کنگره سراسری 4 هزار شهید روحانی در 4 خرداد 1401، اجلاسیه شهدای روحانی استان در 19 اردیبهشت 1401 به صورت استانی در زاهدان برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: درهمین رابطه جلسات متعددی در سال گذشته گرفته شده و در سال جدید 22 فروردین 1401 اولین جلسه شورای هماهنگی بسیج و حوزه‌های علمیه برگزارشد.

حجت‌الاسلام اکبرپور هدف از برگزاری اجلاسیه شهدای روحانی استان را آشنای مردم و طلاب جوان با رشادت‌ها، دلاوری‌ها، ایثار،جانفشانی و از خودگذشتگی طلاب و روحانیون در هشت سال جنگ تحمیلی، و عرصه مختلف خدمت از جمله کرونا، سیل و زلزله عنوان کرد.

این مسئول ادامه داد: استان سیستان و بلوچستان 49 شهید روحانی و 50 جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

حجت‌الاسلام اکبرپور گفت: برای شهدای روحانی استان سیستان و بلوچستان 15 جلدکتاب نگارش شده و سه عنوان کتاب جدید هم آماده چاپ است که در اجلاسیه شهدای روحانی رونمایی می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه سلمان تصریح کرد: در دهه سوم ماه مبارک رمضان سال جاری قبل از برگزاری اجلاسیه و کنگره 4 هزار شهید روحانی با تعدادی از خانواده‌های شهدای روحانی دیدار و تجلیل شد.

انتهای پیام/



چاپ خبر