فائزون| شکوه خدمت در دهه فجر با ویزیت رایگان بیش از ۳۰۰ بیمار در سیستان وبلوچستان

خدمتی دیگر از جنس سلامت؛

شکوه خدمت در دهه فجر با ویزیت رایگان بیش از ۳۰۰ بیمار در سیستان وبلوچستان

فاطمه کمیلی، جانشین بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان گفت: در چهل و سومین بهار پیروزی انقلاب بیش از ۳۰۰ بیمار در اقصی نقاط سیستان وبلوچستان از خدمات بهداشتی درمانی بهره مند شده و داروی رایگان دریافت کردند.

کدخبر : 36964 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۲۵|۰۷:۳۷

به گزارش فائزون؛‌ فاطمه کمیلی در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون به ارائه خدمات رایگان بهداشتی درمانی در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب پرداخت و بیان کرد: همزمان با گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر و با هدف تداوم خدمت رسانی به مردم مناطق محروم تیم خدمات درمانی در کانون های بسیج جامعه پزشکی شهرستان های استان با همکاری خانه های بهداشت اقدام به ویزیت رایگان بیماران نیازمند کردند.

وی ادامه داد: ۲۱۰ بیمار با همکاری شبکه بهداشت و درمان، سپاه پاسداران و بسیج جامعه پزشکی توسط متخصصین داخلی، اطفال، داخلی اعصاب، قلب، جراح عمومی ، چشم، گوش و حلق بینی، اورولوژی، زنان، ارتوپد، جراح مغز و اعصاب و اپتومتریست به صورت رایگان ویزیت شدند.

این مسئول در اقدام دیگری به ویزیت رایگان ۷۵ بیمار در مرکز خدمات جامع سلامت نوک آباد، ۶۵ بیمار در حاشیه شهر زابل و هجده بیمار در خانه بهداشت روستای توتی شهرستان هامون اشاره کرد و گفت: رپیدتست افراد مشکوک با همکاری شبکه بهداشت و درمان، و ویزیت و توزیع داروی رایگان از دیگر اقدامات در دهه فجر به شمار می رود.

وی افزود: به همت کانون بسیج جامعه پزشکی علاوه بر ویزیت بیماران سالمند، تعدادی از بیماران در روستای خمک و توابع زهک نیز از خدمت رایگان پزشکان در کنترل فشار خون و قند خون بهره مند شدند.

جانشین بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان  استان اظهار کرد: توزیع بیش از ۲۵۰ عدد ماسک رایگان بین بیماران با هدف ترویج فرهنگ استفاده از ماسک در راستای پیشگیری از ویروس منحوس کرونا از دیگر برنامه های انجام شده در دهه فجر است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر






captcha
ارسال