فائزون| برپایی میز خدمت جهادی در مصلی قدس زاهدان

همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛

برپایی میز خدمت جهادی در مصلی قدس زاهدان

به مناسبت چهل و سومین سالگردپیروزی انقلاب اسلامی میز خدمت جهادی در مصلی قدس زاهدان با هدف کمک به کاهش مشکلات مردم، ارتباط مستقیم مسئولان و دسترسی بی‌واسطه مردم با آنها برپاشد.

کدخبر : 36957 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۲۳|۱۱:۵۱

به گزارش فائزون به نقل از عصرهامون، حسن نکوئی، مدیر سازمان بسیج ادارات استان در حاشیه برگزاری این میز خدمت با بیان اینکه این اقدام جهادی با اجرای برنامه در خارج از ساعات اداری و مجموعه اداری برگزار می شود، گفت: میز خدمت یک برنامه منسجم و هدفمند برای تسریع در کارهای مردم و جلوگیری از سرگردانی آنان در مراجعه به ادارات است.

وی افزود:  در همین راستا به مناسبت روز پیروزی انقلاب اسلامی میز خدمت جهادی در مصلی قدس زاهدان با هدف کمک به کاهش مشکلات مردم، ارتباط مستقیم مسئولان و دسترسی بی‌واسطه مردم با آنها و پاسخگویی مدیران بر پا شد که از این طریق مردم می‌توانند به راحتی مشکلات خود را با مدیران شهرستان در میان گذاشته و پاسخ خود را دریافت کنند.
 
 
این مسئول با بیان اینکه مدیران باید در راه اندازی میز خدمت در ادارات خود اهتمام ویژه داشته باشند، ادامه داد: یکی از فلسفه‌های مهم انقلاب اسلامی خدمت بی‌منت به‌مردم و یادآوری اهداف واقعی واصلی انقلاب است که بهترین عنوان را برای خود خدمتگزاری انتخاب کرد؛ بر این اساس میز خدمت فرصتی برای ارتباط رودررو با مردم و شنیدن خواسته‌ها و مطالبات آنان است.
 
انتهای پیام/

ارسال نظر






captcha
ارسال