فائزون| انقلاب اسلامی حامی مستضعفان جهان است/ دهه فجر فرصت تبیین دستاوردهای انقلاب برای نسل جوان

یکی از سران طوایف سیستان وبلوچستان:

انقلاب اسلامی حامی مستضعفان جهان است/ دهه فجر فرصت تبیین دستاوردهای انقلاب برای نسل جوان

مولوی عبدالواحد توحيدی پور شیرانزئی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی حامی مستضعفان جهان است،گفت: تا شاگردان مکتب سلیمانی زنده باشند رعب و وحشت همراه سلطه‌گران و تکفیریان خواهد بود.

کدخبر : 36913 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۱۱|۱۳:۱۹

به گزارش فائزون، مولوی عبدالواحد توحيدی پور شیرانزئی، امام جمعه وسرطایفه منطقه کافه بلوچی سرباز در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون با اشاره به اینکه بهمن ماه سالروز جشن پیروزی انقلاب و ایستادگی ملت قهرمان ایران در مقابل استکبار جهانی است، بیان کرد: در حالی چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب را نظاره گر هستیم که با اقتدار، عزت، بزرگی، صبوری، وحدت و همدلی و ولایت پذیری از گردنه‌های سخت گذر کرده و امروز ایران اسلامی کابوسی برای دشمنان بوده و آرامش را از آنان سلب کرده است.

دفاع از مستضعفان خط اصولی انقلاب اسلامی

وی با بیان اینکه بهمن ماه فرصتی مناسب برای بیان حقایق و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است، افزود: ملت ایران 43 سال از عمر خود را با عزت و افتخار در مقابل زیاده خواهی استکبار جهانی سپری کرده و با وحدت و ولایت مداری خود، لحظه ای عقب نشینی نکرده و تا پای جان برای دفاع از ارزش و آرمان های انقلاب ایستادگی خواهد کرد.

این عالم اهل سنت با تاکید بر اینکه بهمن ماه نقطه عطفی در تاريخ ايران اسلامی است، ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) و تداوم این مسیر توسط مقام عظمای ولایت نور امید در دل محرومان و مستضعفان روشن کرد و برای دشمنان خفت، خاری و ذلالت را به دنبال داشت.

وحدت کلمه و پیروی از ولایت فقیه، رمز پیروزی انقلاب اسلامی

وی رمز پیروزی انقلاب را وحدت کلمه و پیروی از ولایت دانست و گفت: با درایت رهبر فرزانه انقلاب و مجاهدت شیر مردانی همچون شهید سلیمانی که در کلاس درس جهاد و اخلاص تربیت شده اند، نقشه های شوم دشمنان همیشه نقش  برآب و استکبار جهانی در اجرای اهداف و توطئه های شوم خود مایوس است، چرا که تا شاگردان این مکتب زنده باشند رعب و وحشت مضاعف همراه سلطه‌گران و تکفیریان خواهد بود.

 این سرطایفه در بخش دیگر سخنان خود به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول بیش از چهار دهه اشاره و اظهار کرد: دستاوردهای کسب شده پس از پیروزی انقلاب اسلامی از حد بیان فراتر رفته، پیشرفت در حوزه های دینی، اهمیت به مدارس و آموزش، مساجد و حوزه های علمیه و سخنرانی پای منبرها با آزادی کامل، استقلال و آزادی، عدم وابستگی و بردگی به بیگانگان تنها نمونه ای از دستاوردهای به وجود آمده با پیروزی انقلاب است که خدا را شکرگذار این نعمت هستیم.

وی اذعان کرد: در چهل و سومین بهار پیروزی سالگرد انقلاب اسلامی وحدت و همدلی و شکوه ایران اسلامی بار دیگر لرزه بر اندام اهریمنان خواهد انداخت؛ چرا که با تبیین صحیح حقایق برای نسل امروز؛ هم اینک فرزندان نسل جدید انقلاب با بهره گیری از بیانیه گام دوم، مستحکم تر از همیشه پشتیبان نظام بوده و در صحنه خودنمایی خواهند کرد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر






captcha
ارسال