فائزون|مختصری از زندگی نامه دانش آموز شهید نادر عباس زاده محمودی

مختصری از زندگی نامه دانش آموز شهید نادر عباس زاده محمودی

فائزون مختصری از زندگی نامه دانش آموز شهید نادر عباس زاده محمودی را منتشر کرد.

کدخبر : 34481 | تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۲۸|۱۲:۲۳

به گزارش فائزون؛‌ دانش آموز شهید نادر عباس زاده محمودی، او که در سال 1345 در تهران بدنیا آمد و در زمان پیروزی انقلاب با وجود 12 سال سن حضوری آگاهانه و مداومی داشت و دوستان هم سن و سالش را نسبت به اهداف انقلاب و مسئولیت خطیرشان توجیه کرد. پس از پیروزی انقلاب وارد عرصه فعالیت های اجتماعی و مذهبی شد. با شروع جنگ از طریق سازمان هلال احمر راهی جبهه ها شد و سرانجام عرصه مردان نبرد والفجر 8 شاهد شکوفایی گل شهادت در وجود دانش آموز نادر عباس زاده بود.

فرازی از وصیت نامه شهید: عروسم شهادت است و سفیر گلوله ها عقدم را خواهند خواند و با پوششی از خون سرخ و تازه و دربارش نقل سربی در حجله سنگر عروس شهادت را به آغوشم خواهم کشید و در همهمه تشییع کنندگان پیکرم که اتومبیلم را گلباران می کنند. من این پیام را مسرایم پیام من سنگر خون و شهادت است.

نادر که شهید شد به داور پیوست                 این غنچه به لاله های پرپر پیوست

با سر چو قدم نهاد در راه حسین(ع)              در جبهه به مقتدای بی سر پیوست

شهید بزرگوار نادر عباس زاده در سال 1345 در تهران در خانواده ای مذهبی و متعهد پا به عرصه گیتی نهاد. از همان کودکی فردی با هوش و کنجکاو بود و تحصیلات خود را تا سوم راهنمایی با موفقیت ادامه داد. اما در همین دوران از نعمت پدر و مادر محروم و سرپرستی خانواده به عهده او بود و فعالیت های گسترده ای در جهت آگاه سازی مردم داشت. پس از پیروزی انقلاب به عضویت بسیج درامد و با شروع جنگ تحمیلی از طریق هلال اهمر عازم جبهه شد و پس از چندبار حضور در جبهه، سرانجام در سال 1364 در عملیات والفجر 8 در منطقه فاو تیر به قلبش اصابت کرد و ان بسیجی مخلص به فیض شهادت نایل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظر






captcha
ارسال