فائزون|شهید علی حسینی

شهید علی حسینی

فائزون شهید علی حسینی رامعرفی می کند این شهید والامقام در بخشی از وصیت نامه اش عنوان کرده است:به همۀ شما سفارش میکنم که عبادت خدا را فراموش نکنید و نماز را به سر وقت بخوانید.

نام:علی

نام خانوادگی:حسینی

نام پدر:محمد

محل تولد:بیرجند

تاریخ تولد:۱۳۴۷/۳/۸

تاریخ شهادت:۱۳۶۵/۱۱/۷

محل شهادت:شلمچه

تحصیلات:سیکل - راهنمایی

کدخبر : 3098 | تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۲/۱۲|۱۷:۵۳

به گزارش فائزون در وصیت نامه شهید علی حسینی عبارت های کلیدی وجود دارد که در ذیل آمده است

پدر و مادر عزیزم از شهید شدن فرزند خود علی هیچ ناراحت نباشید. پدر و مادر عزیز خداوند امانتی به شما داده و حالا هم از شما گرفته است.

عبادت و ذکر خدا را فراموش نکنید.

 نماز را به وقت بخوانید.

 غیبت مردم نکنید.

 دروغ نگویید و با مردم مهربان باشید.

 این دنیا هیچ ارزشی ندارد.

 با پدر و مادر مهربان باشید و مشکلات آنها را جبران سازید.

به همۀ شما سفارش میکنم که عبادت خدا را فراموش نکنید و نماز را به سر وقت بخوانید.

 

                                                                                                     بسم االله الرحمن الرحیم

ولَا تَحسبنَّ الَّذینَ قُتلُوا فی سبِیلِ اللَّه أَمواتًا بلْ أَحیاء عنْد ربهِم یرْزقُونَ» مپندارید کسانی که در راه خدا کشته شده اند مرده اند بلکـه زندگاننـد و در نـزد پروردگـار خود روزي میخورند (قرآن کریم) به نام خدا. به نام خدا، خدایی که ما را آفرید و هـستی و جـان داد. شـکرگزار نعمـت او باشیم و با سلام به 14 معصوم پاك عالم و با سلام به نایب مهدي(عج) روح خـدا خمینـی که عالم را از خواب غفلت بیدار نمود و با سلام به تمام سرداران رشـید اسـلام و سـربازان مهدي(عج) که هم اکنون در حال نبرد با کافران هستند و با سلام بر خانواده هاي شـهیدان و با سلام بر پدر و مادر مهربان. خدایا پروردگارا آنقدر گناه و معصیت کرده ام کـه شـرمنده و شرمسارم ولی به لطف [و] کرمت بیشتر امیدوارم و اگـر یـک ذره امیـد در دلـم نمـی بـود  زندگی برایم بی مفهوم بود و چون دانستم الرحمن الرحیم هستی، امیدوار شدم و گفتم کـه  شاید مورد عفو و بخشش  تو قرار گیرم و به وسـیله لطفـت و شـفاعت ائمـه و سـربازان مهدیت از جهتی رهایی یابم. پدر و مادر عزیزم از شهید شدن فرزند خود (علی) هیچ ناراحت نباشید و غـم را در دل خود راه ندهید. خداوند امانتی به شما داده و حالا هـم از شـما گرفتـه اسـت. پـدر و مـادر عزیزم عبادت و ذکر خدا را فراموش نکنید. نماز را به وقت بخوانید و به مـردم دیگـر هـم  توصیه کنید. غیبت مردم نکنید. دروغ نگویید و با مردم مهربان باشید و دل هیچ کس را ازخودتان نرنجانید  که این دنیا هیچ ارزشی ندارد پدر و مادر جان من در مقابـل شـما شـاید برخوردهاي بدي داشتم و بعضی  وقت ها شما را ناراحت کردم ولی مـیدانـم کـه اشـتباه  کردها م من را ببخشید من هم از خداوند [هم] از شما طلب بخشش دارم . برادرم میخواهم که در موقع ناتوانی پدر و مادر دستشان را بگیرد و در کارهـا بـا آنهـا یاري کند و با مهربانی با آنها برخـورد کنـد. بـرادر جـان حـسین اگـر بعـضی وقـتهـا از دستورهاي شما نافرمانی کرده ام ما را ببخشید و از شهید شدن من ناراحت نشوید. مـن هـم  از شما راضی هستم و از خداوند طلب بخشش میکنم . خواهرانم فرخ- صفیه- اشرف- کبري- شهناز براي من گریۀ زیاد نکنید با پـدر و مـادر مهربان باشید و مشکلات آنها را جبران سازید نگذارید  که براي [...] و رنج ببینند و سـعی کنید آنها را در کنار خود داشته باشید. مخصوصاً از خواهرانم صفیه و فرخ میخواهم که در  طی این چند سالی که در [کنار] آنها بودم و هیچ چیـزي را از مـن دریـغ نداشـتند، امیـد بخشش دارم. خواهر جان صفیه ما را ببخشید. من از شما خیلی راضی و خشنود  هستم ولی من هم به همۀ شما سـفارش مـیکـنم کـه عبـادت خـدا را  از خداوند از شما امید بخشش دارم. فراموش نکنید و نماز را به سر وقت بخوانید.

نمـاز و روزه قـضا زیـاد دارم هـر یـک از شـما پـدر و مـادر خـواهران و بـرادرم کـه [توانستید] براي من 3 الی 4 سال نماز قضا و روزه بگیرید و اگـر نتوانـستید هیچـی [...] [از] همۀ خویشان و دوستان بخواهید که من را ببخشند زیـرا کـه مـن بـا وسوسـۀ شـیطان  اشتباه و گناهان زیادي کرده ام. «والسلام» به امید  فتح کربلا و به امید دیدار در آخرت. جنگ جنگ تا پیروزي. 65/10/18 علی حسینی

ارسال نظر






captcha
ارسال