فائزون|نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان شهادت سردار سپهبد سلیمانی را تسلیت گفتند

نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان شهادت سردار سپهبد سلیمانی را تسلیت گفتند

نماینده ولی فقیه و امام جمعه زاهدان و استاندار سیستان و بلوچستان با صدور پیامی مشترک به نمایندگی از مردم این استان شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی فرمانده قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفتند.

کدخبر : 23244 | تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۰/۱۳|۱۳:۱۰

به گزارش فائزون، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی و احمدعلی موهبتی روز جمعه در پی شهادت سرباز ولایت و امت اسلام؛ سپهبد حاج قاسم سلیمانی با صدور پیام مشترکی، شهادت این مجاهد رشید اسلام را تبریک و تسلیت گفتند.
به گزارش ایرنا رهبر معظم انقلاب در پی شهادت سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه «ابو مهدی مهندس» جانشین فرمانده الحشد الشعبی در پیامی اعلام کردند: سه روز عزای عمومی در کشور اعلام می‌کنم و به همسر گرامی و فرزندان عزیز و دیگر بستگان ایشان تبریک و تسلیت می‌گویم.
گفته می‌شود سردار سلیمانی از لبنان وارد فرودگاه بین‌المللی بغداد شده است؛  منابع رسانه‌ای عراق می‌گویند بالگردهای آمریکایی هر ۲ خودرو را هدف قرار دادند.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای اخبار مربوط به شهادت سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تایید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر






captcha
ارسال