فائزون|حاج قاسم مکتب و تفکری همیشه زنده است/ سردار سلیمانی با شهادتش تا ابد در قلب و ذهن مردم زنده شد

حاج قاسم مکتب و تفکری همیشه زنده است/ سردار سلیمانی با شهادتش تا ابد در قلب و ذهن مردم زنده شد

علیرضا شهنوازان گفت : سردار سلیمانی یک نماد نبوده بلکه یک نهاد است انسانی با تمام شاخصه های برتر که ممکن است در وجود یک انسان تبلور پیدا کنند.

کدخبر : 37610 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۱۷|۱۰:۲۶

به گزارش فائزون به نقل از  تفتان ما،  علیرضا شهنوازان فرماندار شهرستان تفتان با توجه به روز جهانی مقاومت و شهادت سردار رشید اسلام و قهرمان تا ابد زنده تاریخ این مرز و بوم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: در تفکر شهید سلیمانی مذهب و قومیت هیچ جایگاهی نداشت چیزی که اهمیت داشت انسانیت بود ترس از خدا، صداقت و مردمی بودن سردار باعث محبوبیت این شخصیت در بین مردم شد.

فرماندار تفتان گفت: سردار شهید با توجه به خدمات ارزنده ای که در طول عمر با برکت خود هم برای اسلام و هم برای انقلاب انجام داد کمک قابل توجهی به برقراری امنیت در منطقه و گسترش اسلام کرد وی شخصیتی فرا ملی بودکه به هیچ حزب و جناح خاصی تعلق نداشت متعلق به همه مردم بود.

وی افزود: در مکتب و تفکر سردار سلیمانی هیچ فرد و شخصیتی فرق نداشت سردار همه سنین با همه سلیقه ها را مانند خانواده خود میدانست و در راه حفظ و امنیت و آرامش برای همه تلاش میکرد جوانان ما با مطالعه وصیت نامه شهید میتوانند رهرو اندیشه ها و مکتب این شهید والا مقام عرصه مقاومت باشند.

این مقام مسئول به شخصیت و ویژگیهای سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: چیزی که از سردار یک قهرمان فراملی و جهانی ساخت اخلاص، صداقت، پیرو ولایت بودن این شهید است سردار با پیروی و قرار گرفتن در خط مقدس فرمایشات مقام معظم رهبری و اطاعت از آن در راه اعتلای اسلام و انقلاب و همچنین مبارزه با ظلم و دفاع از مظلوم توانست برای همیشه  در یادها ماندگار شود.

شهنوازان به شهادت سردار بدست آمریکای جنایتکار اشاره کرد و گفت: با شهادت سردار هزاران قاسم سلیمانی دیگر متولد شد و تفکر و مکتب او برای همیشه جاودانه شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر






captcha
ارسال