فائزون|سی و یکمین سالگرد شهادت شهید «محمدحسن خسروپرست» در زاهدان برگزار شد

سی و یکمین سالگرد شهادت شهید «محمدحسن خسروپرست» در زاهدان برگزار شد

گرامیداشت سی و یکمین سالگرد عروج ملکوتی بسیجی شهید «محمدحسن خسروپرست» و برادر آزاده اش «کاظم خسروپرست(آقالوحسینی)» در مسجد سهله زاهدان برگزار شد.

کدخبر : 16038 | تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۲/۱۵|۰۹:۱۱

پدر شهید و آزاده عروج یافته در گفت وگو با خبرنگار فائزون اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم راه شهدا و ایثارگران را ادامه داده و یاد و نام آنها را با برگزاری همایشها، نشستها و یادواره ها گرامی داشته باشیم.

حسین خسروپرست افزود: ما مدیون شهدا هستم و هرکاری برای آنان و خانواده ها آنها انجام دهیم نتوانسته ایم به درستی وظیفه خود را در قبال جانفشانی آنها انجام دهیم.

وی تاکید کرد: هنوز فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نهادینه نشده است و همه باید تلاش کنیم تا این فرهنگ در جامعه گسترش پیدا کند.



وی با اشاره به مراسم گرامیداشت سی و یکمین سالگرد عروج ملکوتی بسیجی شهید «محمدحسن خسروپرست» و برادر آزاده اش «کاظم خسروپرست(آقالوحسینی)»، افزود: این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام دین پرور و مداحی ابوذر احمدی، سجاد نهبندانی، حسین کوهستانی و مهدی اربابی و با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه زاهدان، مساجد فاطمه الزهرا(س) آزادگان، آل علی(ع)، 14معصوم(س)، ثارالله(ع)، الغدیر، مولای متقیان، طالقانی و هیئت های بیت الزهرا(س) و شیفتگان اهل بیت (س)برگزار شده است.

خسروپرست هدف از برگزاری این مراسم را گرامیداشت یاد و نام شهدا و ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد.

شایان ذکر است شهید محمد حسن خسروپرست در اول خرداد 1348در زاهدان چشم به جهان گشود و در 12اسفندماه 1365در عملیات کربلای 5 به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

انتهای پیام

ارسال نظر






captcha
ارسال