فائزون|غرفه ای به معرفی کتب کنگره ملی شهدای سیستان و بلوچستان اختصاص یافت

در نوزدهمین نمایشگاه کتاب استان؛

غرفه ای به معرفی کتب کنگره ملی شهدای سیستان و بلوچستان اختصاص یافت

مسئول دبیرخانه کنگره ملی شهدای سیستان و بلوچستان از اختصاص یک غرفه به منظور معرفی کتب کنگره ملی شهدای سیستان و بلوچستان در نوزدهمین نمایشگاه کتاب استان خبر داد.

کدخبر : 16029 | تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۲/۵|۱۲:۲۰

سرهنگ عزیزالله صباحی در گفت و گو با خبرنگار فائزون؛ اظهار داشت: نوزدهمین نمایشگاه سراسری کتاب استان از سوم تا دهم اسفند جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی زاهدان برپاست.

وی از اختصاص یک غرفه به منظور معرفی کتب کنگره ملی شهدای سیستان و بلوچستان در این نمایشگاه خبر داد و افزود: تا کنون از 77 عنوان کتاب خروجی کنگره ملی شهدا، 61 عنوان کتاب دفاع مقدس آماده و در این غرفه به معرض دید علاقمندان گذاشته شده است.

وی بیان داشت: این غرفه ترکیبی است از کتبی که به معرفی شهدای ارتش، سپاه، انتظامی، بسیج و جهاد کشاورزی پرداخته است.

سرهنگ صباحی تصریح کرد: کتاب شهید سبیل اخلاقی با معرفی این شهید به عنوان کوچکترین شهید اهل سنت در دفاع مقدس و کتاب سید محمد هاشمی با معرفی کوچکترین شهید اهل تشیع در دوران دفاع مقدس، کتاب نقش اقشار مختلف استان سیستان و بلوچستان در دفاع مقدس، اطلس عملیات های رزمندگان لشکر 41 ثارالله استان در دفاع مقدس، کتاب نقش صنوف مختلف در دفاع مقدس و ... برخی از کتب محوری این غرفه است.

وی ساعت دیدار از نمایشگاه را 9 تا 12 ظهر و 16 تا 20 عصر اعلام کرد و گفت: علاقمندان می توانند تا 10 اسفند ماه از این نمایشگاه بازدید کنند.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام

ارسال نظر






captcha
ارسال