فائزون|۷ برنامه محوری در کمیته روابط عمومی و رسانه/ فلیم داستانی شهید میر حسینی در ۱۲۰ دقیقه تولید شد

مسئول دبیرخانه کنگره ملی شهدای سیستان و بلوچستان:

۷ برنامه محوری در کمیته روابط عمومی و رسانه/ فلیم داستانی شهید میر حسینی در ۱۲۰ دقیقه تولید شد

مسئول دبیرخانه کنگره ملی شهدای استان سیستان و بلوچستان از تولید و ساخت فیلم داستانی۱۲۰ دقیقه ای شهید میرحسینی خبر داد.

کدخبر : 14704 | تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۰/۱۶|۱۰:۱۲

سرهنگ عزیزالله صباحی در گفت و گو با خبرنگار فائزون در تشریح عمده اقدامات کمیته روابط عمومی و رسانه اظهار داشت: کمیته روابط عمومی و رسانه یکی از کمیته های فعال کنگره ملی شهدای استان است که مدیر کمیته محمود کردستانی و دبیر آن یوسف علی بیگی است.

وی مهم ترین برنامه این کمیته را تولید و ساخت فیلم داستانی شهید میر حسینی با 120 دقیقه زمان خواند و افزود: این فیلم داستانی در قالب 4 مستند 30 دقیقه ای ساخته شده است که پیشرفت این پروژه به صورت صدر صدری بوده است.

وی کتاب عکس شهدا را اقدام عمده دیگر این کمیته دانست و اضافه کرد: عکس کل شهدای کنگره استان جمع آوری و تحویل داده شده است تا اقدامات کتاب عکس شهدا انجام شود.

سرهنگ صباحی بیان داشت: ساخت نماهنگ های دفاع مقدس ویژه اجلاسیه ها و میان برنامه و همچنین ساخت پویا نمایی (انیمیشن) شهدای شاخص نیز در حال انجام است.

مسئول دبیرخانه کنگره ملی شهدا تصریح کرد: نقش استان در دفاع مقدس؛ ده مستند کوتاه؛ تولید سرود استان و نقش شهدای شاخص و همچنین انتشار نشریه ماهنامه کنگره با تیراژ سه هزار که در حال حاضر شماره 6 نشریه زیر چاپ است  از دیگر اقدامات محوری این کمیته است.

کمیته روابط عمومی و رسانه دارای 25 عنوان برنامه  است که عمده ترین آنها بیان شد.

انتهای پیام

ارسال نظر






captcha
ارسال